ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

"Аверс" після рішення апеляційного суду спростував неправдиву інформацію

21.10.2021, 16:19
Фото – скріншот з відео "Аверс"
Фото – скріншот з відео "Аверс"

Телеканал “Аверс” після рішення апеляційного суду спростував поширену неправдиву інформацію про ТОВ “Патріот Агро”. 

Інформація про спростування з’явилася 13 жовтня на ютуб-каналі “Аверсу” та фейсбук-сторінці.

“Інформація, розміщена 14 серпня 2020 року в ефірі телеканалу “Аверс” щодо відношення товариства “Патріот Агро” до гучних скандалів, пов’язаних з махінаціями на Горохівщині в різних селах, а також у рейдерстві, не відповідає дійсності. Була викладена неправдиво. Містить відомості про події, яких не існувало та не існує. Уся інша інформація не спростовувалася”, – йдеться в спростуванні.

Рішення про спростування 11 червня 2021 року ухвалив Господарський суд Волинської області за березневим позовом ТОВ “Патріот Агро”. 

Компанія звернулася до суду з позовом до дочірнього підприємства “Телерадіокомпанія “Аверс” ВАТ “Корпорація “Аверс” щодо захисту ділової репутації та стягнення завданої моральної шкоди в розмірі 1 грн.

У позовній заяві компанія зазначила, що “Аверс” 14 серпня 2020 року поширив ефірі, а також на своїх ютуб- та фейсбук-сторінках “недостовірну інформацію, яка завдає шкоди діловій репутації позивача та міститься у відеосюжеті під назвою “Поблизу Луцька на складах агропідприємства шукали ймовірну партію контрафактних цигарок”. Претензія в компанії була до частини, де “Патріот Агро” неодноразово згадувався в гучних скандалах, пов’язаних з махінаціями із землею на Горохівщині в різних селах, а також що їх тоді селяни звинувачували в рейдерстві.

“Аверс” оскаржив рішення Господарського суду Волинської області. Проте Північно-Західний апеляційний господарський суд 30 вересня залишив апеляційну скаргу телеканалу без задоволення та залишив без змін рішення суду першої інстанції.

Як повідомляв ІМІ, 15 липня 2021 року Шацький районний суд Волинської області визнав посадовця Волинської митниці Державної фіскальної служби винним у перешкоджанні журналістам телеканалу “Аверс” у травні 2019 року та оштрафував його на 850 гривень.

Liked the article?
Help us be even more cool!