ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

326 медіа та журналістів підтримали відсторонення проросійських ведучих від нацмарафонів (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

14.05.2022, 12:08
Акція проти російської пропаганди та війни в Україні, 9 травня, місто Гетеборг, Швеція. Фото – @vyacheslavturovski
Акція проти російської пропаганди та війни в Україні, 9 травня, місто Гетеборг, Швеція. Фото – @vyacheslavturovski

326 журналістів, медіа, громадських організацій і рухів підписали звернення до Президента України, міністра культури та інформаційної політики України та Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з закликом відсторонити від участі в національних телемарафонах та інших медійних марафонів ведучих, які поширювали проросійську пропаганду.

Зазначимо, що з Медіа Групи Україна, зокрема з каналів “Україна” та “Україна 24”, підписали звернення 27 людей. Саме на цих каналах зараз працевлаштовані деякі проросійські ведучі, про яких згадується у зверненні – Наташа Влащенко, Василь Голованов, Тигран Мартиросян, Ганна Степанець та Володимир Полуєв.

Нагадаємо, ці ведучі раніше працювали на Віктора Медведчука та Євгена Мураєва на їхніх каналах NewsOne, ZIK, “112 Україна” та НАШ.

Загалом серед підписантів – журналісти багатьох різнопрофільних медіа з різних регіонів України: НСТУ, Радіо НВ, НВ, LB.ua, “Детектор медіа”, Громадське радіо, “Четверта влада”, “Український тиждень”, The Ukrainians Media, Львівський портал, “Тернопільський Медіа Центр”, УКРІНФОРМ, hromadske, “Слідство.Інфо”, Bihus.Info, Texty.org.ua, ZAXID.NET, Mind.ua, “Горинь.інфо” (Рівненщина), GALKA.IF.UA, (Івано-Франківськ), “Тернопільський пресклуб”, “Експрес”, КУРС (Івано-Франківськ), ШоТам, "Новинарня", “Ракурс”, Starlight Media, “ТАВР Медіа”, "Голос України", проєкти "По той бік путінської брехні",  "НотаЄнота", “Рагулі”, Радіо Люкс ФМ, Speka.Media, FootballHub,  "Львівська Пошта", ТРК "Вільне радіо", Arc.UA, Апостроф TV, Depo.Харків, "Є", Gazeta.ua, “Сімейна газета”, RIA, 20minut.ua, ДП "Мультимедійна платформа іномовлення України", AIN.Business, телеканали “Дом”, “Рада”, “Україна”, “Україна 24”, 1+1, ICTV, СТБ, 24 канал, Прямий, 5 канал, “Еспресо”, XSPORT, 4 канал, ТРК “Вежа” (Івано-Франківськ), UA:ПЕРШИЙ, ТРК “Регіон” (Харків), ТРК "Такт" (Вінниця), UA:Крим, ТРК “Київ”, ТЕТ, телеканал СК1 (Житомир), UA:Київ, “Донбас", Суспільне Культура, UA:Волинь, “Суспільне Карпати”, 12 канал (Луцьк), Новий канал, Суспільне. Житомир, Liga.net, Громадське телебчання, “Бабель” та багато інших. 

Як повідомляв ІМІ, 12 травня українські журналісти та правозахисні організації закликали відсторонити від участі в національних телемарафонах та інших медійних марафонів, що називають себе “національними”, ведучих, які багато років підігрували ворогу та поширювали кремлівську пропаганду. 

Йдеться насамперед про Василя Голованова, Тиграна Мартиросяна, Наташу Влащенко, Тетяну Гончарову, Назара Довгого, Володимира Полуєва, Анну Степанець, Анастасію Даугуле. 

Автори звернення вважають, що зараз український медіапростір має шанс очиститись і запустити створення інституту репутації, щоб уберегти Україну від повторення історії в майбутньому.

13 травня Міністерство культури та інформаційної політики України виступило проти відсторонення проросійських ведучих з телемарафонів. МКІП вважає, що сьогодні не час для публічних люстрацій та розпалювання конфліктів всередині країни та професійній журналістській спільноті. Міністерство радить під час війни звертати увагу на позицію, яку прийняли зазначені в списку проросійські ведучі.

Liked the article?
Help us be even more cool!