ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Травень 2016 року

22.06.2016, 15:44

Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-ЗМІ залишається на міжвиборчому невисокому рівні – 53 матеріали протягом тижня, проте рівень політичної джинси постійно зростає. У травні співвідношення політичної та комерційної джинси склало 90% / 10%, у квітні співвідношення складало 73% до 27%.

Такі результати моніторингу джинси, що проводить Інститут масової інформації.

Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», LB.ua, «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга», УНІАН)

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення у травні зареєстровано на сайті «Обозреватель»: 30 матеріалів за тиждень, 3 з них комерційного характеру.

Найбільшим замовником джинси на сайті «Обозреватель» стала партія «Опозиційний блок». 10 промоційних матеріалів на користь цієї політсили було розміщено за один тиждень  у травні.

Головними спікерами у Опозиційного блоку у травні були Юрій Бойко та Сергій Льовочкін.

  • Бойко обвинил Раду в политиканстве: принят всего один закон для людей
  • Бойко рассказал, какой закон о выборах на Донбассе готовят у Порошенко
  • Левочкин обсудил Минские соглашения с представителем Госдепа США

Піарились в основному на виборах на тимчасово окупованих територіях та Мінських домовленостях.

На користь Опозиційного блоку коментував близький до екс-регіоналів експерт-політолог Кость Бондаренко:

«Что касается статьи-блога Сергея Левочкина, который появился на прошлой неделе во французском издании Huffington Post, главная его мысль – Минские договоренности надо выполнять, потому что они могут привести к восстановлению мира в Украине. Понятно, что любой посыл, направленный на то, чтобы действительно выполнять Минские соглашения, а не имитировать их выполнение, воспринимается так называемой партией войны в украинской власти в штыки. А поскольку "партия войны" имеет сегодня несравнимо больший доступ к информационным ресурсам, чем "партия мира", тезис о сторонниках Минских соглашений как агентах Кремля пытаются навязать всему обществу», – объяснил политолог.

У новині «В "Оппоблоке" переименование Днепра назвали отвлекающим маневром» Сергій Льовочкін стверджує, що перейменування міст, в тому числі і Дніпра, є відволікаючим маневром від більш важливих проблем.

Відразу після оприлюднення цього замовного матеріалу з’явилась інша новина з ознаками замовлення, але вже від УКРОПу: «Политикам-банкротам на заметку: Филатов призвал не пиариться на переименовании Днепра».  У ній не названо, кого саме  мав увазі Борис Філатов, проте у своїй прямій мові він звинуватив опонентів у «підігруванні Кремлю»

Окрім Опоблоку на сторінках Обозревателя активно піарились Олег Ляшко та Юлія Тимошенко.

На користь Ляшка за тиждень розміщено 5 матеріалів, а на користь Юлії Тимошенко – 4.

  • Ляшко обговорив з американцями санкції проти Росії
  • Офшорное дело: Раде таки предложили создать комиссию по требованию Ляшко
  • Тимошенко раскритиковала власть за борьбу с коррупцией, и предложила свой путь

На шпальтах Обозу також помічені: Голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко та Микола Томенко.

До іміджевих матеріалів можна віднести матеріали про Гуманітарний штаб Ахметова:

  • Пункты выдачи гумпомощи от штаба Ахметова вновь заработали в 12 городах Донбасса
  • Штаб Ахметова возобновил работу всех пунктов выдачи гумпомощи на Донбассе

Матеріали економічного спрямування були присвячені асоціаціям металургів, що активно борються проти вивозу металобрухту з України.

  • Таможенники подставили Гройсмана в вопросе металлолома — эксперты

Схожі матеріали помічені і на сторінках LB.ua

Загалом на LB.ua було виявлено 12 матеріалів, з них 3 – економічного характеру, інші 9 – політичного.

Політична джинса присвячена Головам Дніпропетровської  та Харківської ОДА Валентину Резніченко та Ігору Райніну:

На сайті УНІАН за тиждень було розміщено 11 матеріалів з ознаками замовлення, всі політичного характеру.

Тут свої промоцій ні матеріали розміщувала партія «Відродження»

Проте більшість матеріалів з ознаками замовлення, як і завжди на цьому сайті мали іміджевий характер і присвячувались УПЦ МП.

Моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк в рамках програми «У-медіа».

Liked the article?
Help us be even more cool!