ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Липень 2015 року

31.08.2015, 18:49

У липні рівень джинси у 6 інтернет-ЗМІ склав 71 матеріал, що на 10 матеріалів менше, ніж попереднього місяця (джинса виявлена на 3 з 6 сайтів, що моніторяться), 90% сумнівних матеріалів мають політичний характер.

Такими є результати моніторингу джинси в інтернет-виданнях (ЛігаБізнесІнформ, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), що проводить ІМІ.

Найбільше, 42 матеріали з ознаками замовлення розмістив сайт УНІАН (40-політичного спрямування, 2 комерційного). Для порівняння – у червні в тиждень, що моніторився, виявлено 39 таких матеріалів, у травні – 22.   

20 сумнівних матеріалів за тиждень було виявлено на сайті Обозреватель, з них 19 політичного характеру.

Сайт LB.ua зберіг раритет і розмістив 4 матеріали політичного і 4 комерційного спрямування.

На сайті Ліга в рубриці Прес-реліз розміщений 1 рекламний матеріал комерційного спрямування.

На сайтах Українська правда і Укрінформ джинсових матеріалів не виявлено.

25% політичної джинси були спрямовані на просування Київської міської адміністрації та мера Києва Віталія Кличка.

17% матеріалів було присвячено новому політичному утворенню - партії УКРОП.

Нова партія також активно використовує чорний піар у своїй передвиборчій кампанії.

Також було виявлено промоційні матеріали на користь лідера Радикальної партії Олега Ляшка, Блоку Петра Порошенка, Юлії Тимошенко.

Залишились іміджеві матеріали на користь УПЦ МП та Фонду Рената Ахметова.

Моніторинг проводиться за підтримки Інтернюз Нетворк.

ІМІ

Liked the article?
Help us be even more cool!