ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Сумнівні матеріали в ЗМІ Рівного найчастіше висвітлюють діяльність БЮТ

05.07.2009, 00:10

У Рівному в липні 2009 року найдільше сумнівних матеріалів, які містять ознаки прихованої реклами, розмістила газета  “Рівне вечірнє”, а найбільшим  замовником цих матеріалів  традиційно залишається  БЮТ.

Найбільше матеріалів з порушенням журналістських стандартів  було опубліковано у газетах «Рівне вечірнє», «Рівне експрес» та «Рівне ракурсс». Загалом виявлено 89 таких матеріалів, та 31 матеріал з неналежним маркуванням.

 

Такими є висновки незалежних експертів: Голубокої Тетяни та Хоми Людмили, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Рівненщини.

Моніторинг  проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” в партнерстві з Інституту масової інформації в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа»


Про кого матеріал або імовірний замовник

Скільки було опубліковано

БЮТ

81

Укрпошта

2

Народна партія

8

Світові бренди (Мері Кей, Лайф, Самсунг, Тетра-пак)

4

Скарбниця

1

Лікувальні препарати (Чудо –чай,  Вертебронол)

2

Демкса

1

Хлібпром

1

УНП

1

Й. Вінський

1

Цирк «Шапіто»

1

ПП Лисенко

1

Капітолій

1

Автосалони (Агат-Авто, Вік-Експо)

2

За Україну

2

Народна самооборона

1

С. Тігіпко

3

Укртелеком

1

Свіспан Лімітед

1

Болена

2

Промед

2

Надрабанк

1

А. Гриценко

1

ВСЬОГО

120

 

Видання

Кількість сумнівних матеріалів

ВСЬОГО

Немаркована

Умовно маркована

“ОГО”

1

5

6

“Рівненська газета”

0

10

10

“Рівне вечірнє”

23

0

23

“Рівне-експрес”

21

0

21

“Рівне-ракурс”

17

0

17

“Літопис Заходу”

12

0

12

“Вільне слово”

12

0

12

“Провінційка”

3

16

19

ВСЬОГО

89

31

120

Хома Людмила Романівна, виконавчий директор Телерадіокомпанії “Рівне 1” , м. Рівне: Серед восьми проаналізованих газет замовні матеріали хоч якимось чином маркуються лише в трьох – “ОГО”, “Рівненська газета” та “Провінційка”. Натомість у п’яти друкованих ЗМІ статті з ознаками замовних подаються без жодного маркування.

Голубока Тетяна, медіа-юрист, м. Рівне: Із загальної кількості матеріалів із ознаками замовних без належного маркування, 74% не марковані взагалі, тобто відрізнити їх від редакційних пересічний читач абсолютно не має змоги.

У жодній з газет ЖОДЕН політичний матеріал не маркований із використанням слів “реклама” або “на правах реклами”.

Замовників “джинси” в рівненських газетах можна умовно поділити на три групи: політичні сили, загальнонаціональні бренди та місцеві підприємства. Останні – в абсолютній меншості, їхня кількість у порівнянні з початком року ще зменшилась, що можна пояснити впливом кризи.

Liked the article?
Help us be even more cool!