"Суботня почта" у Львові залишається лідером по розміщенню сумнівних матеріалів
Експерти:
Анатолій Романюк, відомий політолог, журналіст.
Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет “Поступ” і “Львівська газета”.
Усього в друкованих ЗМІ з порушенням журналістських стандартів було оприлюдено 74 матеріали. Найбільше інформацій без грифу «реклама» з’явилося у львівській газеті “Суботня пошта”:
- газета “Високий замок” - 15;
- газета “Експерес” - 2 ;
- газета “Суботня пошта” – 29;
- газета «Новий погляд” - 17;
- газета “Ратуша” – 11
Аналіз і тенденції: У деяких виданнях львівських ЗМІ виникає вельми цікава ситуація: лише кошти, отримані за “джинсові” публікації, дозволяють цим ЗМІ продовжувати свою діяльність. Виникають парадоксальні речі: друкуючи “джинсові” публікації від певної політичної структури, видання за ці ж кошти... критикує цю саму політструктуру вже на безоплатній основі, за переконаннями!!!
Експерт Олег Онисько: “Домінує політична “джинса”. Безсумнівнй лідер – БЮТ. Ця політструктура працює за двома напрямками: 1. Хвалить себе (90% - свого лідера) 2. Нещадно критикує конкурентів за допомогою “прихоплених” експертів, відомих в регіонах людей чи публікації замовних рейтингів”.
Моніторинг проводиться в рамках проекту «Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян» в партнерстві з Інститутом Масової Інформації, за підтримки Інтерньюз Нетворк
Help us be even more cool!