ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Різке збільшення «джинси» в жовтні кримські експерти пов'язують з виборами

05.10.2009, 00:10
В Криму майже вдвічі в порівнянні з минулим місяцем, збільшилась кількість матеріалів з ознаками прихованої реклами, які  найчастіше висвітлюють діяльність кандидатів в президенти. Такі висновки моніторингу кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда»,  «Крымское время», «Первая крымская, «События», «Голос Крыма», «Кафа, «Крымская газета, який провела громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 жовтня.

 Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначили:125 матеріалів, що містили в собі ознаки прихованої реклами та 26 неналежно маркованих.:

 «Кафа» - 1

«Крымская газета» - 34  (2 – неналежно марковані)

«Крымская правда» - 26 (13 – неналежно марковані)

«Крымское время» - 39

«Первая крымская» - 18 ( 1 – неналежно маркований)

«События»» -  32 (9 - неналежно марковані)

«Голос Крыма» -1 (неналежно маркований)

 

політичної «джинси» без маркування – 100

комерційної «джинси» без маркування –  25

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 13

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 13.

 Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское время».

Серед замовників реклами лідерують:

Політична «джинса»:

C.Тігіпко - 21 матеріал

В.Янукович – 13 матеріалів

Партия «Союз» – 12 матеріалів,

Ю.Тімошенко – 10 матеріалів;

Комерційної реклами більше всіх замовляли оператори мобільного зв'язку – 6 публікацій.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили

 різке збільшення (більше, чим у 2 рази) немаркованої політичної реклами, що зв'язане зі стартом виборчої кампанії.
Експерти також відзначили, що проведений моніторинг "джинси" і широке оприлюднення його результатів (розсилання підсумків моніторингу по ЗМІ, круглі столи, прес-конференції) сприяли тому, що ЗМІ стали частіше маркірувати рекламні матеріали, на жаль, іноді не досить чітко.Зростає число матеріалів, що представляють негативний образ політиків, що заявили про бажання брати участь в президентських виборах,  - 18 публікацій у жовтні проти 6 в вересні.

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» в партнерстві з Інститутом Масової Інформації за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа».

Liked the article?
Help us be even more cool!