Моніторинги та матеріали
Перейти до Місцева влада замовляє 60% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ
Місцева влада замовляє 60% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ
Перейти до У регіональних медіа стало менше новин про війну: дослідження ІМІ
У регіональних медіа стало менше новин про війну: дослідження ІМІ
Перейти до Найбільше згадок про жінок – у новинах про війну і кримінал: дослідження регіональних медіа
Найбільше згадок про жінок – у новинах про війну і кримінал: дослідження регіональних медіа
Перейти до Уявний добробут у Криму та “лагідна” русифікація. Про що пишуть медіа окупованого півострова
Уявний добробут у Криму та “лагідна” русифікація. Про що пишуть медіа окупованого півострова
Перейти до Рекомендації щодо прозорості регіональних медіа
Рекомендації щодо прозорості регіональних медіа
Перейти до Донецька ОВА, а також Миколаївська і Тернопільська не надали інформації про зарплати посадовців – дослідження ІМІ
Донецька ОВА, а також Миколаївська і Тернопільська не надали інформації про зарплати посадовців – дослідження ІМІ
Перейти до 93% регіональних новин мають надійні джерела інформації: дослідження ІМІ
93% регіональних новин мають надійні джерела інформації: дослідження ІМІ
Перейти до Інформаційний вакуум на Луганщині: окупанти блокують роботу українських ЗМІ
Інформаційний вакуум на Луганщині: окупанти блокують роботу українських ЗМІ
Перейти до Медіаполе в Чернівецькій області: криза, розвиток, порушення та пошук шляхів фінансування
Медіаполе в Чернівецькій області: криза, розвиток, порушення та пошук шляхів фінансування
Перейти до Медіаландшафт Запорізької області: як війна змінила медіа і журналістів
Медіаландшафт Запорізької області: як війна змінила медіа і журналістів
Перейти до Як повномасштабна війна змінила полтавський медіаландшафт
Як повномасштабна війна змінила полтавський медіаландшафт
Перейти до Як повномасштабна війна змінила медіаландшафт Тернопільщини