ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Після виборів політичної "джинси" в кримських ЗМІ майже не залишилось

05.11.2010, 01:00

В листопаді 92 відсотки «джинси» у кримській пресі мала комерційний характер, кількість політичних матеріалів з ознаками прихованої реклами значно зменшилась після місцевих виборів.

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 30 листопада здійснювала моніторинг «джинси» кримських газет  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:

4 матеріалів -  реклама без належного маркування;

51 -  матеріал, що відноситься до прихованої реклами.

 

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

Комерційні

Політичні

Всього

«Голос Крыма»

1

0

1

0

1

«Крымская газета»

14

2

16

0

16

«Крымская правда»

6

0

6

3

9

«Крымское время»

4

1

5

1

6

«Первая крымская»

10

  0

10

0

10

«Севастопольская газета»

3

  0

 3

0

 3

«События»

9

 1

10

0

10

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась «Крымская газета».

Серед замовників  реклами лідирують банки, БАДи, віконні технології.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:

У зв'язку із завершенням виборчої кампанії в усіх газетах різко скоротилася кількість політичної реклами. Реклама, у тому числі й прихована, в основному, комерційна. З'явилися немарковані замовні матеріали про підприємства Криму ("Крымская правда"), статті, що рекламують курорти Туреччини ("Крымская правда", "Крымское время").У газеті "События" опублікований ряд немаркованих замовних матеріалів, присвячених діяльності Кримського республіканського центру зайнятості. Як завжди багато реклами БАДів, медичних клінік, юридичних фірм, банків.

Як і раніше  не маркуються блоки комерційної реклами, навіть якщо вони розташовуються на першій сторінці ("Крымская правда", «Первая крымская»).

Liked the article?
Help us be even more cool!