Майже половина з визначених експертами ІМІ сумнівних матеріалів висвітлюють діяльність прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко.

З 36 журналістських публікацій у 4 загальнонаціональних виданнях (газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журналу «Корреспондент»),  які  містили в собі ознаки прихованої реклами, 14  описували діяльність Юлії Тимошенко. Таку ситуацію констатували експерти Інституту Масової Інформації в листопаді в рамках моніторингу дотримання журналістських стандартів в друкованих ЗМІ.

1. «Факти» – 31

2. «Сегодня» – 0

3. «Экономические известия» – 5

4. «Корреспондент» – 0

Список дивіться ТУТ .

Найчастіше на думку експертів порушуються такі критерії як: збалансованість, точність та достовірність.

На предмет дотримання стандартів матеріали оцінювали експерти Тарас Шевченко (Інститут медіа права), Руслан Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Єгор Соболєв (Бюро журналістських розслідувань «Свідомо»). 

Також в ході дослідження було виявлено 28 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.

1. «Факти» – 0

2. «Сегодня» – 18

3. «Экономические известия» – 8

4. «Корреспондент» – 2

Список дивіться ТУТ .

Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами».

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.

ІМІ