Найбільше сумнівних матеріалів висвітлюють діяльність Юлії Тимошенко
З 36 журналістських публікацій у 4 загальнонаціональних виданнях (газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журналу «Корреспондент»), які містили в собі ознаки прихованої реклами, 14 описували діяльність Юлії Тимошенко. Таку ситуацію констатували експерти Інституту Масової Інформації в листопаді в рамках моніторингу дотримання журналістських стандартів в друкованих ЗМІ.
1. «Факти» – 312. «Сегодня» - 0
3. «Экономические известия» - 5
4. «Корреспондент» - 0
Список дивіться ТУТ .
Найчастіше на думку експертів порушуються такі критерії як: збалансованість, точність та достовірність.
На предмет дотримання стандартів матеріали оцінювали експерти Тарас Шевченко (Інститут медіа права), Руслан Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Єгор Соболєв (Бюро журналістських розслідувань «Свідомо»).
Також в ході дослідження було виявлено 28 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.
1. «Факти» – 0
2. «Сегодня» - 18
3. «Экономические известия» - 8
4. «Корреспондент» - 2
Список дивіться ТУТ .
Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами».
Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.
ІМІ
Help us be even more cool!