ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Моніторинг "джинси" та неналежного маркування. Звіт за червень 2012 року

09.07.2012, 05:30
У червні ІМІ змінило у переліку видань, що моніторяться, «Экономические известия» на «Комсомольскую правду в Украине», і ця ротація кардинально  змінила результати моніторингу. Якщо у травні експерти визначили 48 замовних матеріалів без маркування, то вже у червні кількість «джинси» зросла до 96. Лише у «Комсомольськой правде в Украине» експерти визначили 56 матеріалів з ознаками замовності, 48 з них були політичного характеру.

Кардинально змінилося і співвідношення комерційної та політичної «джинси», що, на думку експертів, не є наслідком зміни видань, а є наслідком наближення виборів. Всі попередні місяці моніторингу ІМІ фіксував політичної «джинси» не більше 50% від загальної кількості, проте вже в червні це співвідношення становить 81% політичної на 19% комерційної.

Найбільше замовних матеріалів було зафіксовано на користь уряду України – 25%. Лише на 2% менше «джинсових» матеріалів стосувалися Наталії Королевської. Іншими лідерами з розміщення замовних матеріалів стали Комуністична партія України та Сергій Тігіпко.

 

Лідером з розміщення «джинси» стала газета «Комсомольская правда в Украине», у виданні 9% від загальної кількості матеріалів становить «джинса». Також видання маркує рекламу неналежним чином, розміщуючи її в рубрику «Факт», таких матеріалів у газеті було виявлено 26.

8% матеріалів з ознаками замовності від загальної кількості матеріалів виявилось у газеті «Факты». Неналежно маркованої реклами у червні у виданні виявлено не було.

У газеті «Сегодня» було виявлено 3 матеріали з ознаками замовності, що становить 1% від загальної кількості матеріалів, всі ці матеріали були політичного характеру. Видання залишається лідером з розміщення неналежно маркованої реклами - у червні експерти нарахували 45 таких матеріалів. Видання вперто продовжує маркувати рекламу рубриками «Официально» та «Точка зрения».

2 немарковані рекламні матеріали було надруковано газетою «Коментарі», також у виданні надруковано 11 рекламних матеріалів, маркованих неналежним чином.

У Журналах «Корреспондент» і «Український тиждень» матеріалів  з ознаками замовності у червні виявлено не було. Було по кілька випадків неналежного маркування у «Корі» 3 в «УТ» всього 1.

З червня ІМІ також моніторить 4 інтернет –видання  на предмет розміщення в них «джинси» та неналежного маркування, це : «Лигабизнесинформ», «Обозреватель», «Лівий берег» та УНІАН.

У всіх сайтах, що моніторяться, експерт Ольга Бурда виявила матеріали з ознаками замовності.

Найбільше, 11 таких матеріалів було виявлено у інтернет- виданні «Лигабизнесинформ. Найменше 1 – у «Лівому березі». В УНІАНІ та «Обозревателе» було виявлено відповідно 6 та 7 замовних матеріалів.

 

 
Liked the article?
Help us be even more cool!