Місцеві вибори друковані ЗМІ висвітлювали не збалансовано, зловживаючи «джинсою»
В матеріалах всеукраїнських друкованих ЗМІ найчастіше порушується критерій балансу, це порушення спостерігається майже в кожному другому матеріалі, особливо щодо теми місцевих виборів. Досить часто порушуються стандарти достовірності (посилання на джерела інформації) та відокремлення фактів від коментарів. Такий висновок можна зробити з результатів моніторингу, який Інститут масової інформації провів у жовтні.
Загалом, досліджувалися 6 загальнонаціональних видань («Факти й коментарі», «Сегодня», «Экономические известия», «Кореспондент», «Український тиждень», а також газети «Коментарі») на предмет дотримання ними шести основних журналістських стандартів (баланс думок, оперативність, достовірність (посилання на джерела), відокремлення фактів від коментарів, точність та повнота представлених фактів.
Зокрема в газеті «Факти й коментарі» регулярно зустрічалися матеріали на користь партії «Сильна Україна» та С.Тігіпка, які не були марковані як реклама (агітація) і в той же час не були збалансованими:
-Я никому не советую давить на Сильную Украину (187);
- Сергей Тигипко: Ничто так не дискредитирует власть, как таможня (190);
- Сергей Тигипко: мы начинаем активное сопротивление админресурсу (194);
- Сергей Тигипко: если ситуация с использованием админресурса на местах не изменится…(195).
Також у жовтні збільшилася майже вдвічі кількість неналежно маркованих матеріалів (марковані не словами «реклама» або «на правах реклами»). Суттєво зросла кількість таких матері
Help us be even more cool!