ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Кримська газета" лідер по розміщенню сумнівних матеріалів в серпні

05.12.2008, 00:00
Найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» в серпні у Криму виявилась «Крымская газета» .Такі результати серпневого моніторингу, який проводила громадська організація «Інформаційний прес-центр». В рамках моніторингу перевірялись наступні видання: «Крымская правда, «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Кафа», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначили:

8 -  рекламних матеріалів без належного маркування та 60 матеріалів, що відносяться до прихованої реклами|ехо-камера|.

Покупцями інформації без грифу «реклама» (або неналежно маркованої ) були:

«Кафа» - 3

«Крымская газета» - 17

«Крымская правда» - 12 (8 – неналежно марковані)

«Крымское время» - 16

«Первая крымская» - 7

«События»» - 11

«Голос Крыма» - 2

політичної «джинси» без маркування – 26

комерційної «джинси» без маркування – 34

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 3

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 5.

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась  «Крымская газета» .

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили значне (в порівнянні з минулим місяцем) зростання немаркованої політичної реклами. Серед лідерів-покупців – Сергій Тигіпко та партія «Союз». Але якщо С.Тигіпко рекламується у всіх газетах, то партія «Союз», здебільшого, розміщує свою рекламу в газеті, яка контролюється лідером партії. Серед матеріалів політичної реклами спостерігається передрук з центральних газет та інтернет-ресурсів публікацій, що створюють негативний образ лідера руху «Фронт перемен» Арсенія Яценюка.

Серед замовників комерційної реклами лідирують банки, мобільний зв'язок агентства нерухомості, санаторно-курортні  та сільськогосподарські підприємства. Газета «Крымская правда» продовжує публікувати нечітко марковані рекламні матеріали.

У серпні збільшилася кількість іміджевих статей про підприємства санаторно-курортної галузі, які публікувалися під рубриками «Актуально», «Актуальное интервью», з метою привабити відпочивальників і розширити рамки курортного сезону.

 Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» .
Liked the article?
Help us be even more cool!