"Кримська газета" лідер по розміщенню сумнівних матеріалів в серпні
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначили:
8 - рекламних матеріалів без належного маркування та 60 матеріалів, що відносяться до прихованої реклами
.Покупцями інформації без грифу «реклама» (або неналежно маркованої ) були:
«Кафа» - 3
«Крымская газета» - 17
«Крымская правда» - 12 (8 – неналежно марковані)
«Крымское время» - 16
«Первая крымская» - 7
«События»» - 11
«Голос Крыма» - 2
політичної «джинси» без маркування – 26
комерційної «джинси» без маркування – 34
політичних матеріалів з умовним маркуванням – 3
комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 5.
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась «Крымская газета» .
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили значне (в порівнянні з минулим місяцем) зростання немаркованої політичної реклами. Серед лідерів-покупців – Сергій Тигіпко та партія «Союз». Але якщо С.Тигіпко рекламується у всіх газетах, то партія «Союз», здебільшого, розміщує свою рекламу в газеті, яка контролюється лідером партії. Серед матеріалів політичної реклами спостерігається передрук з центральних газет та інтернет-ресурсів публікацій, що створюють негативний образ лідера руху «Фронт перемен» Арсенія Яценюка.
Серед замовників комерційної реклами лідирують банки, мобільний зв'язок агентства нерухомості, санаторно-курортні та сільськогосподарські підприємства. Газета «Крымская правда» продовжує публікувати нечітко марковані рекламні матеріали.
У серпні збільшилася кількість іміджевих статей про підприємства санаторно-курортної галузі, які публікувалися під рубриками «Актуально», «Актуальное интервью», з метою привабити відпочивальників і розширити рамки курортного сезону.
Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» .Help us be even more cool!