ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Крим визначив своїх "джинсових" чемпіонів

05.10.2008, 00:30
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 жовтня  по 31 жовтня здійснювала моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Кримська газета», «Кримська правда»    «Кримський час», «Перша кримська, «Севастопольська газета» і інтернет-видання «Кримська луна».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко і кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

 

32  матеріалів у вищеперелічених газетах – реклама без належної маркіровки; 3 матеріалів, що відносяться до прихованої реклами, було виявлено в інтернет-виданні «Кримськое эхо|ехо-камера|».

Покупцями інформації без грифу «реклама» були:

Крим:

У всіх газетах виявлена рівна кількість рекламних і замовлених|рекомендованих| матеріалів без маркіровки.

-  по 4 у кожній.

Одеська область:

«Одеський вісник» - 1

«Одеські вісті»  - 3

«Газета по-одесски» - 4

«Вечірня Одеса»  - 5

«Час Ч»  - 3

«Ділова Одеса»  - 1

Таким чином, нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Вечірня Одеса».

Експерти виявили такі|слідуючі| тенденції:

Вікторія Кондратська

   «На мою думку, за досліджуваний період спостерігається тенденція переважання |зріст| рекламних матеріалів промислових підприємств, які подаються  під виглядом інформаційних матеріалів».

Ольга Володченко

 – «|просліджує|Автори рекламних матеріалів за  основу матеріалу беруть актуальні проблеми або актуальні теми і розкривають їх на прикладі|зразку| одного конкретного підприємства, яке рекламується».

Валентин Карайван:

        «Позбавляючи читача різних точок зору на проблему, подібні матеріали не дають

можливості|спроможності| об'єктивно оцінити|оцінювати| продукт. Враховуючи, що тема дострокових виборів відкладається, політичні сили не активізуються і тому політичної реклами порівняно небагато».

Liked the article?
Help us be even more cool!