ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Хто з онлайн-медіа "не помітив" розслідування Pandora Papers про Зеленського

04.10.2021, 14:27

У новому розслідуванні "Слідства.Iнфо" йдеться про те, що новий витік з 14 фірм, які реєстрували та обслуговували офшорні компанії, частково підтвердив схему переказу коштів від структур олігарха Ігоря Коломойського на офшорні фірми Володимира Зеленського та його соратників. Зокрема, в розслідуванні зазначається, що до обрання президентом у 2019 році Зеленський безоплатно передав свою частку в офшорній компанії Сергію Шефіру, який зараз є радником президента.

ІМІ проаналізував хто з провідних українських онлайн-медіа висвітлив це розслідування, а хто його проігнорував.

Зокрема, про розслідування "Слідства.Інфо" написали:

Суспільне, "Дзеркало тижня", УП, НВ, Радіо Свобода, "Обозреватель", "Гордон", Громадське, "Цензор", "Бабель", "Букви", "Ліга", "Еспресо", УНН, "Інтерфакс-Україна", 24 канал. Крім цього, "Кореспондент" переставив новину з DW, де згадано Зеленського серед інших світових лідерів, але без деталей про ПриватБанк і Коломойського.

Не згадали про Зеленського в контексті розслідування або взагалі не написали про нього:

ТСН, "Сегодня", УНІАН, Укрінформ та РБК-Україна. Водночас РБК-Україна написало про розслідування тільки в контексті фігурантів з інших країн. Наприклад:

УНІАН та Укрінформ розмістили тільки новину з реакцією на розслідування, зокрема від радника керівника ОП Михайла Подоляка: "Якщо пригадати перебіг передвиборчої кампанії 2019 року, то все, що зараз озвучується, тоді вже теж звучало на різних рівнях. Фактично сьогодні відбулося повернення в змістовне поле тодішніх виборів. Жодного дефіциту відповідей на звинувачення від опонентів у 2019 році не було – усе отримувало належні реакції", – зазначив він.

Відсутність згадок про дослідження на сайтах "Сегодня", ТСН та УНІАН може бути пов'язана з редполітикою медіавласників. Нагадуємо, видання "Сегодня" належить ТОВ "Сегодня Мультимедіа" і входить до складу медіахолдингу "Медіа Група Україна", який належить Ренату Ахметову. До речі, сам Ахметов теж став фігурантом цього дослідження. Видання ТСН та УНІАН належать до холдингу "1+1 медіа", який пов'язують з олігархом Ігорем Коломойським.

Liked the article?
Help us be even more cool!