ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Дніпропетровськ визначив своїх лідерів по розміщенню не маркованої реклами за листопад

05.11.2008, 00:10
Газети „Днепр вечерний” та „Горожанин” у Дніпропетровську опинилися на першому місці за кількістю матеріалів, які підготовлені й опубліковані з порушенням журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу публікацій дніпропетровської преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 30 листопада, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Дніпропетровська.Експерти:

- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;

- Тетяна Хитрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету;

- Наталія Петренко, Дніпропетровський прес-клуб

визначили:

З 13 матеріалів відібраних під час моніторингу, де експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, „переможцями” можна вважати Благодійний фонд „Наш дом – Днепропетровск” (2 публікації), народного депутата від Партії регіонів О.Царьова (2 публікації) та „УкрСиббанк” (2 публікації) .

 

Найбільше інформації без грифу «реклама» розмістили:

Днепр вечерний (щоденна)                                         10

Горожанин                                                                      3

Лица                                                                                0

Вечерний город – Днепропетровск                              0

Свое мнение                                                                  0

Аналіз і тенденції:

Експерт Анна Курнацька зазначає: „Приємно констатувати, що ситуація з „джинсою” в дніпропетровських виданнях відрізняється на краще, порівно з сусідами із Запоріжжя. Дніпропетровські газети „дозволяють” собі один-два рекламних, немаркованих матеріали в номері, у той час як їх запорізькі колеги публікують по три-чотири”.

Експерт Тетяна Хітрова вважає, що „тематика „джинсових” публікацій в дніпропетровських виданнях за минулий місяць в основному пов’язана з наданням фінансово-банківських та страхових послуг, що відповідає настроям в суспільстві у зв’язку з економічною кризою в країні”.

На думку експерта Наталії Петренко, „якщо лідерами у економічному секторі ”джинси” є комерційні банки, інвестиційні компанії та страхові структури, то лідерство у політичній рекламі тримає народний депутат від Партії регіонів О. Царьов (до речі, у деяких виданнях ці матеріали мали відповідне маркування про комерційну основу публікації).

Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!