Дніпропетровськ визначив своїх лідерів по розміщенню не маркованої реклами за листопад
- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;
- Тетяна Хитрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету;
- Наталія Петренко, Дніпропетровський прес-клуб
визначили:
З 13 матеріалів відібраних під час моніторингу, де експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, „переможцями” можна вважати Благодійний фонд „Наш дом – Днепропетровск” (2 публікації), народного депутата від Партії регіонів О.Царьова (2 публікації) та „УкрСиббанк” (2 публікації) .
Найбільше інформації без грифу «реклама» розмістили:
Днепр вечерний (щоденна) 10
Горожанин 3
Лица 0
Вечерний город – Днепропетровск 0
Свое мнение 0
Аналіз і тенденції:
Експерт Анна Курнацька зазначає: „Приємно констатувати, що ситуація з „джинсою” в дніпропетровських виданнях відрізняється на краще, порівно з сусідами із Запоріжжя. Дніпропетровські газети „дозволяють” собі один-два рекламних, немаркованих матеріали в номері, у той час як їх запорізькі колеги публікують по три-чотири”.
Експерт Тетяна Хітрова вважає, що „тематика „джинсових” публікацій в дніпропетровських виданнях за минулий місяць в основному пов’язана з наданням фінансово-банківських та страхових послуг, що відповідає настроям в суспільстві у зв’язку з економічною кризою в країні”.
На думку експерта Наталії Петренко, „якщо лідерами у економічному секторі ”джинси” є комерційні банки, інвестиційні компанії та страхові структури, то лідерство у політичній рекламі тримає народний депутат від Партії регіонів О. Царьов (до речі, у деяких виданнях ці матеріали мали відповідне маркування про комерційну основу публікації).
Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.
Help us be even more cool!