ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

«Джинса» практично зникла зі шпальт загальнонаціональних видань

05.05.2010, 00:20
Загалом у травні експерти визначили всього 3 сумнівні матеріали, що містили в собі ознаки прихованої реклами в чотирьох загальнонаціональних виданнях: газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журнал «Корреспондент».

 

На предмет дотримання журналістських стандартів видання моні торила група експертів у складі: Тараса Шевченко (Інститут медіа права), Руслана Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Андрія Сайчука (журналіста).

Таблиця кількості матеріалів виглядає так:

1. «Факти» – 3

2. «Сегодня» - 0

3. «Экономические известия» - 0

4. «Корреспондент» - 0

Список дивіться ТУТ   .

Також в рамках моніторингу було визначено 21 матеріал маркований як реклама, проте не словами «реклама» та «на правах реклами», як цього вимагає закон.
1. «Факти» – 2

2. «Сегодня» - 14

3. «Экономические известия» - 3

4. «Корреспондент» - 2

Список дивіться ТУТ .

Загалом в ході моніторингу експерти визначили:

1 матеріалів з ознаками прихованої реклами політичного характеру.

2 матеріалів з ознаками прихованої реклами комерційного характеру.

(Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами»).

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.

ІМІ

Liked the article?
Help us be even more cool!