ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Сумська влада подвоїла витрати на саморекламу у ЗМІ

14.01.2013, 01:07

Торік, згідно з оприлюдненою на офіційному сайті Сумської ОДА «Програмою висвітлення  діяльності  влади у засобах масової інформації», на ті потреби було виділено із коштів обласного бюджету 396 тисяч гривень. Така ж сума планувалася і на 2013-й рік.

Однак 18 грудня голова обладміністрації Юрій Чмир розпорядився виділити на фінансування тієї програми 794 тисячі гривень. Метою збільшення у понад 2 рази видатків на взаємодію зі ЗМІ голова ОДА назвав «посилення інформаційно-роз’яснювальної роботи».

21 грудня  ініціативу губернатора благословили депутати обласної ради.

 

Таке щедре рішення виглядало принаймні дивно на тлі гучних нарікань всіх органів влади на катастрофічний брак грошей у бюджеті на фінансування навіть найнагальніших життєвих потреб в освіті та охороні здоров‘я.  

Згідно з дворічною (2012-2013) програмою висвітлення діяльності сумської влади, «посилення інформаційно-роз‘яснювальної роботи» полягатиме, зокрема, у «висвітленні перебування в області керівників держави, міністерств та відомств, інших офіційних осіб центральних органів виконавчої влади, офіційних іноземних гостей; оприлюдненні виступів голови Сумської обласної державної адміністрації, його заступників та керівників структурних підрозділів з актуальних питань забезпечення життєдіяльності області; проведенні та забезпеченні висвітлення прес-конференцій, засідань «круглих столів», брифінгів за участі голови Сумської обласної ради, його заступників та депутатів  відповідно до укладених угод».  

Словосполучення «відповідно до укладених угод» означає не щось інше, як замовлення владою і фінансування з обласного бюджету матеріалів у цілій низці ЗМІ заради, як сказано у програмі «створення позитивного іміджу Сумської ОДА».

Чи варто розраховувати на об‘єктивне висвітлення діяльності чиновників у випадку підміни журналістики проплаченою пропагандою?

І хоча творці програми серед очікуваних результатів називають ще й підвищення рівня довіри населення до регіональної влади, з цим, схоже, будуть певні труднощі, оскільки  розповіді про успіхи та досягнення влади (відверта, неприхована «джинса»), якими переповнені сторінки місцевої преси по всій Україні,  все частіше виглядають казкою на тлі нерадісних життєвих реалій більшості людей.   

Подібні програми про взаємодію з місцевими ЗМІ було створено і в районних державних адміністраціях. І Сумщина у тій справі не є винятком. Проаналізувавши місцеву пресу в інших регіонах, можна пересвідчитися у тому, що поліпшення іміджу влади у ЗМІ є її пріоритетним завданням чи не у всіх регіонах. На Чигиринщині, наприклад, селяни вже давно нарікають, що єдиним чтивом не про владу у районній газеті залишається лише програма телепередач.

Донецька влада витратила на саморекламу в 2011-му році 304 тисячі гривень. Ту третину мільйона, як пише сайт «Наші гроші», розподілили між комунальними та лояльними до влади приватними засобами масової інформації.

Які ЗМІ і на яку суму ощасливить сумська влада, виділивши на покращення у кризовому  2013 році свого іміджу аж 794 тисячі гривень, можливо, дізнаємося згодом, …якщо сумські чиновники не забудуть, що серед завдань щедро профінансованої програми задекларовано ще й  «забезпечення прозорості та відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування».

Ольга Бурда, ІМІ 

Liked the article?
Help us be even more cool!