Заяви та релізи
Перейти до Іґор Мєчік (Gazeta Wyborcza): Як зробити вдалий репортаж
Іґор Мєчік (Gazeta Wyborcza): Як зробити вдалий репортаж
Перейти до Кому належать харківські ЗМІ. Аналіз Інституту масової інформації
Кому належать харківські ЗМІ. Аналіз Інституту масової інформації
Перейти до Віталій Сич: Створіть видання, яке принесе вам задоволення і гроші
Віталій Сич: Створіть видання, яке принесе вам задоволення і гроші
Перейти до Запис віртуального-прес-клубу на тему прозорості медіавласності
Запис віртуального-прес-клубу на тему прозорості медіавласності
Перейти до Джинса і чорний піар – домінуючі складові новин на політичну тему в ЗМІ Закарпаття протягом жовтня
Джинса і чорний піар – домінуючі складові новин на політичну тему в ЗМІ Закарпаття протягом жовтня
Перейти до ІМІ: «У день місцевих виборів по всій Україні фіксувалися випадки перешкоджань роботі журналістів»
ІМІ: «У день місцевих виборів по всій Україні фіксувалися випадки перешкоджань роботі журналістів»
Перейти до ІМІ: «На рівненський телеканал напали тітушки»
ІМІ: «На рівненський телеканал напали тітушки»
Перейти до Павло Шеремет: «Інтерв’ю – це розмова, схожа на допит у кабінеті слідчого»
Павло Шеремет: «Інтерв’ю – це розмова, схожа на допит у кабінеті слідчого»
Перейти до Найбільш “джинсові” політичні сили у Харкові
Найбільш “джинсові” політичні сили у Харкові
Перейти до Lviv Media Forum: 7 експертних думок про медіа на місцевих виборах
Lviv Media Forum: 7 експертних думок про медіа на місцевих виборах
Перейти до Дмитро Котляр: “Право на захист персональних даних не є абсолютним”
Дмитро Котляр: “Право на захист персональних даних не є абсолютним”
Перейти до “Шкідливі поради” дніпропетровської журналістики: як очолити медійний антирейтинг
“Шкідливі поради” дніпропетровської журналістики: як очолити медійний антирейтинг
Перейти до Джинса: реальний вплив на адресата чи «ефект присутності»?
Джинса: реальний вплив на адресата чи «ефект присутності»?
Перейти до Українські ЗМІ стануть більш демократичними?
Українські ЗМІ стануть більш демократичними?
Перейти до Прозорість медіавласності потягне деолігархізацію та демонополізацію — з круглого столу в Одесі
Прозорість медіавласності потягне деолігархізацію та демонополізацію — з круглого столу в Одесі
Перейти до Кому належать одеські ЗМІ. Аналіз Інституту масової інформації
Кому належать одеські ЗМІ. Аналіз Інституту масової інформації
Перейти до За 10 місяців сталися 304 випадки тиску на журналістів – експертка ІМІ