ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Комерційні компанії та інтереси Ахметова очолили рейтинг замовних матеріалів в онлайн-медіа – моніторинг ІМІ

25.06.2021, 15:31

На першому місці серед замовників джинси в онлайн медіа – комерційні компанії, на які припала майже третина всіх матеріалів з ознаками замовлення (27,5%). На другому місці – матеріали з ознаками замовлення на користь компаній, інтересів та іміджу одного з найбагатших та найвпливовіших олігархів України Ріната Ахметова. Кількість матеріалів на користь Ахметова зросла майже вдвічі (з 8% загальної кількості джинси в першому кварталі 2021 до 16,3% в другому). 

Такими є результати дослідження ГО "Інститут масової інформації", яке було проведене у 18 онлайн-медіа, повна вибірка становила понад 20 тисяч новин*.

Найбільше джинси політичного спрямування було орієнтовано на підвищення значущості програми президента Зеленського "Велике будівництво". 

Загалом рівень джинси в онлайн-медіа зріс більш ніж на третину (на 39%) у другому кварталі 2021 року в порівнянні з першим. 

Сайтами-антилідерами з розміщення матеріалів з ознаками замовлення стали  "Обозреватель" (124 матеріалів з ознаками замовлення), "Політека" (61 матеріал). Матеріали з ознаками замовлення також були виявлені на сайтах "РБК-Україна" (25), "24 канал" (22), "Інтерфакс-Україна" (21), УНІАН (20), "Сегодня" (19), "Цензор" (14), "Гордон" (13), "Страна" (11), ТСН (5).

Не виявлено джинси на сайтах "Ліга", "Українська правда", "Дзеркало тижня”, "Суспільне", "Букви", НВ та "Кореспондент". 

Найбільше неналежного маркування серед усіх сайтів виявлено на ТСН (15), на другому місці – УНІАН (9). Неналежне маркування матеріалів також було виявлене на сайтах "Українська правда", "Букви", НВ, "24 канал", "Сегодня" та  "Гордон".

З повним звітом можна ознайомитися за посиланням. 

Моніторинг проводився 26–30 квітня 2021 року у 18 популярних інтернет-медіа: "Політека", "Обозреватель", 24 канал, "Гордон", "Українська правда", УНІАН, "Сегодня", ТСН,  RBC.ua, "Ліга", "Інтерфакс-Україна", "Страна", "Цензор", "Букви", "Дзеркало тижня", "Кореспондент", Суспільне, НВ. 

Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах протягом вказаного періоду (понад 20 тисяч новин).

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID "Медійна програма в Україні", який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО "Інститут масової інформації" та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews Network.

 

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!