До 25 листопада - приймання Freedom House в Україні резюме на вакансію консультанта/ки з комунікацій
Представництво міжнародної правозахисної організації Freedom House в Україні шукає консультанта чи консультантку з комунікацій для проєкту “Підтримка захисників свободи вираження в Україні у часи конфлікту”.
До команди запрошують долучитись фахівців з комунікацій та розробити комунікаційну стратегію в рамках проєкту підтримки свободи вираження думки й слова в Україні в період збройного конфлікту відповідно до міжнародних стандартів захисту прав людини. У рамках цієї ініціативи організація Freedom House також співпрацює з трьома громадськими медіа- та правозахисними організаціями з 2018 року: ГО “Платформа прав людини”, ГО “Інститут масової інформації” та ГО “ZMINA. Центр прав людини”.
Метою консультаційних послуг є розробка спільної комунікаційної стратегії в рамках проєкту. Очікується, що залучений консультант/консультантка проаналізує, скоригує та запропонує:
- Назву спільної ініціативи, яку можна буде використовувати в анонсах, публікаціях чи у листуванні щодо проєкту;
- Розширений дисклеймер, який має включати назву проєкту, партнерство з Freedom House, а також назви усіх партнерів із фокусом на їхню діяльність.
- Девіз або слоган, який має бути чітким та таким, що надихає. Девіз або ж слоган використовуватиметься під час анонсів прес-брифінгів, публічних подій чи адвокаційних кампаній;
- Візуальний символ ініціативи, який можна було б використати разом із лого організацій-учасниць проєкту.
- Спільну візуальну стилістику проєкту, що може включати обраний градієнт, стиль та шрифти для використання в анонсах, публікаціях, звітах та інших інформаційних матеріалах в рамках проєкту.
- Декілька #hashtag’ів для використання у соціальних мережах в рамках анонсів, публікацій, звітів та інших інформаційних матеріалів в рамках проєкту.
Окрім цього, консультант(ка) має підготувати рекомендації для підвищення ефективності взаємодії з цільовими аудиторіями у соціальних мережах, а також зі ЗМІ. Така узагальнена медіастратегія для проєкту має містити перелік інструментів та підходів у комунікації у медіа, а також моніторингу їхньої ефективності для застосування організаціями-учасницями.
Перш ніж сформулювати пропозиції щодо вище зазначених компонентів комунікаційної стратегії, консультант(ка) має провести принаймні одну восьмигодинну стратегічну сесію із залученням усіх організацій-учасниць проєкту. В рамках такої стратегічної сесії консультант(ка) має у співпраці з її учасниками та учасницями напрацювати ідеї та концепції для розробки комунікаційних продуктів проєкту (назви, слогану, спільної візуальної стилістики тощо). Така стратегічна сесія може бути розбита на декілька зустрічей по дві-чотири години та має відбутись до кінця 2020 року. Формат та кількість таких стратегічних сесій для розробки як різних комунікаційних продуктів, так і медіа-стратегії обговорюватиметься та узгоджуватиметься з командою Freedom House та іншими партнерами проєкту.
Freedom House також планує продовжувати співпрацю з консультантом/консультанткою з комунікацій після етапу розробки та напрацювання комунікаційних продуктів, з метою залучення до безпосередньої роботи над комунікаційними та адвокаційними кампаніями проєкту. Умови такої співпраці будуть погоджені окремо.
Терміни виконання та розрахунок
Запропонований гонорар: 14 тис гривень. Витрати на проведення стратегічної сесії покриватимуться організацією Freedom House окремо.
Очікується, що консультант/ка проведе стратегічну сесію із залученням усіх організацій-учасниць проєкту до кінця грудня 2020 року. Перший чорновий варіант компонентів комунікаційної стратегії має бути підготовлений до 22 січня 2021 року. У разі необхідності, команда Freedom House запропонує зміни або надасть додаткові рекомендації щодо процесу. Фінальна версія стратегії повинна бути готова не пізніше 1 лютого 2021 року.
Усі зацікавлені консультанти(ки) мають надіслати копію свого резюме та супровідний лист з описом досвіду та кваліфікації, включно з представленням результатів з досвіду роботи у сфері комунікацій в рамках діяльності неприбуткових організацій, на електронну адресу [email protected] до 25 листопада 2020 року.
Організація вітає заявки від усіх зацікавлених осіб без будь-якої дискримінації на підставі віку, гендеру, раси, фізичних можливостей, сімейного чи майнового стану, віросповідання та сексуальної орієнтації.
Help us be even more cool!