Тест. Робота журналістів під час карантинних обмежень
1/10
Перелік карантинних обмежень встановлено:
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин встановлюється та скасовується Кабінетом Міністрів України. Наразі перелік обмежень визначено в Постанові Кабінету міністрів України № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” в редакції від 15.12.2021.
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин встановлюється та скасовується Кабінетом Міністрів України. Наразі перелік обмежень визначено в Постанові Кабінету міністрів України № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” в редакції від 15.12.2021.
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин встановлюється та скасовується Кабінетом Міністрів України. Наразі перелік обмежень визначено в Постанові Кабінету міністрів України № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” в редакції від 15.12.2021.
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин встановлюється та скасовується Кабінетом Міністрів України. Наразі перелік обмежень визначено в Постанові Кабінету міністрів України № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” в редакції від 15.12.2021.
Пояснення: Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, карантин встановлюється та скасовується Кабінетом Міністрів України. Наразі перелік обмежень визначено в Постанові Кабінету міністрів України № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” в редакції від 15.12.2021.
2/10
У червоній зоні карантинних обмежень захисна маска має бути вдягнута:
Чинна редакція постанови 1236 передбачає для червоної зони носіння масок у підземних переходах, а також у деяких інших місцях – проте не вимагає носіння масок у парках, скверах, приватних приміщеннях тощо.
Чинна редакція постанови 1236 передбачає для червоної зони носіння масок у підземних переходах, а також у деяких інших місцях – проте не вимагає носіння масок у парках, скверах, приватних приміщеннях тощо.
Чинна редакція постанови 1236 передбачає для червоної зони носіння масок у підземних переходах, а також у деяких інших місцях – проте не вимагає носіння масок у парках, скверах, приватних приміщеннях тощо.
Чинна редакція постанови 1236 передбачає для червоної зони носіння масок у підземних переходах, а також у деяких інших місцях – проте не вимагає носіння масок у парках, скверах, приватних приміщеннях тощо.
Пояснення: Чинна редакція постанови 1236 передбачає для червоної зони носіння масок у підземних переходах, а також у деяких інших місцях – проте не вимагає носіння масок у парках, скверах, приватних приміщеннях тощо.
3/10
Більшість карантинних обмежень не поширюються на:
Відповідно до постанови 1236, обмеження, передбачені окремими підпунктами постанови, не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, проведеного не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які внесені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку порталу “Дія”.
Відповідно до постанови 1236, обмеження, передбачені окремими підпунктами постанови, не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, проведеного не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які внесені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку порталу “Дія”.
Відповідно до постанови 1236, обмеження, передбачені окремими підпунктами постанови, не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, проведеного не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які внесені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку порталу “Дія”.
Відповідно до постанови 1236, обмеження, передбачені окремими підпунктами постанови, не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, проведеного не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які внесені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку порталу “Дія”.
Пояснення: Відповідно до постанови 1236, обмеження, передбачені окремими підпунктами постанови, не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, проведеного не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію проти COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які внесені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку порталу “Дія”.
4/10
Під час перетину кордону журналістом карантинні обмеження до нього:
Чинне законодавство України не передбачає особливого порядку перетину кордону журналістами під час карантину.
Чинне законодавство України не передбачає особливого порядку перетину кордону журналістами під час карантину.
Чинне законодавство України не передбачає особливого порядку перетину кордону журналістами під час карантину.
Чинне законодавство України не передбачає особливого порядку перетину кордону журналістами під час карантину.
Пояснення: Чинне законодавство України не передбачає особливого порядку перетину кордону журналістами під час карантину.
5/10
Під час карантину журналіст має вести свою професійну діяльність:
Постанова 1236 та інші нормативні акти не вимагають встановлення дистанційної роботи або ж роботи за місцем розташування редакції – все вирішується домовленістю з роботодавцем із зазначенням у трудовому договорі.
Постанова 1236 та інші нормативні акти не вимагають встановлення дистанційної роботи або ж роботи за місцем розташування редакції – все вирішується домовленістю з роботодавцем із зазначенням у трудовому договорі.
Постанова 1236 та інші нормативні акти не вимагають встановлення дистанційної роботи або ж роботи за місцем розташування редакції – все вирішується домовленістю з роботодавцем із зазначенням у трудовому договорі.
Постанова 1236 та інші нормативні акти не вимагають встановлення дистанційної роботи або ж роботи за місцем розташування редакції – все вирішується домовленістю з роботодавцем із зазначенням у трудовому договорі.
Пояснення: Постанова 1236 та інші нормативні акти не вимагають встановлення дистанційної роботи або ж роботи за місцем розташування редакції – все вирішується домовленістю з роботодавцем із зазначенням у трудовому договорі.
6/10
Під час карантинних обмежень журналіст має право:
Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України “Про інформацію”, після показування документа, що засвідчує професійну належність, працівник засобу масової інформації має право збирати інформацію в районах стихійного лиха, катастроф, у місцях аварій, масових безладів, воєнних дій та на територіях, де оголошено надзвичайний стан, надзвичайну ситуацію або вжито адміністративних та медико-санітарних заходів (карантин), крім випадків, передбачених законом
Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України “Про інформацію”, після показування документа, що засвідчує професійну належність, працівник засобу масової інформації має право збирати інформацію в районах стихійного лиха, катастроф, у місцях аварій, масових безладів, воєнних дій та на територіях, де оголошено надзвичайний стан, надзвичайну ситуацію або вжито адміністративних та медико-санітарних заходів (карантин), крім випадків, передбачених законом
Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України “Про інформацію”, після показування документа, що засвідчує професійну належність, працівник засобу масової інформації має право збирати інформацію в районах стихійного лиха, катастроф, у місцях аварій, масових безладів, воєнних дій та на територіях, де оголошено надзвичайний стан, надзвичайну ситуацію або вжито адміністративних та медико-санітарних заходів (карантин), крім випадків, передбачених законом
Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України “Про інформацію”, після показування документа, що засвідчує професійну належність, працівник засобу масової інформації має право збирати інформацію в районах стихійного лиха, катастроф, у місцях аварій, масових безладів, воєнних дій та на територіях, де оголошено надзвичайний стан, надзвичайну ситуацію або вжито адміністративних та медико-санітарних заходів (карантин), крім випадків, передбачених законом
Пояснення: Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України “Про інформацію”, після показування документа, що засвідчує професійну належність, працівник засобу масової інформації має право збирати інформацію в районах стихійного лиха, катастроф, у місцях аварій, масових безладів, воєнних дій та на територіях, де оголошено надзвичайний стан, надзвичайну ситуацію або вжито адміністративних та медико-санітарних заходів (карантин), крім випадків, передбачених законом
7/10
У зв’язку з карантином журналіст у своїх матеріалах може наводити таку інформацію:
Незважаючи на пандемію, журналіст не може поширювати персональної інформації про особу без її згоди, окрім випадків, коли поширення такої інформації безпосередньо рятує життя.
Незважаючи на пандемію, журналіст не може поширювати персональної інформації про особу без її згоди, окрім випадків, коли поширення такої інформації безпосередньо рятує життя.
Незважаючи на пандемію, журналіст не може поширювати персональної інформації про особу без її згоди, окрім випадків, коли поширення такої інформації безпосередньо рятує життя.
Незважаючи на пандемію, журналіст не може поширювати персональної інформації про особу без її згоди, окрім випадків, коли поширення такої інформації безпосередньо рятує життя.
Пояснення: Незважаючи на пандемію, журналіст не може поширювати персональної інформації про особу без її згоди, окрім випадків, коли поширення такої інформації безпосередньо рятує життя.
8/10
За умовами карантину журналіст зобов’язаний постійно мати із собою:
За умовами постанови 1236, забороняється перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення по захист в Україні. Інших документів чинне законодавство України не вимагає.
За умовами постанови 1236, забороняється перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення по захист в Україні. Інших документів чинне законодавство України не вимагає.
За умовами постанови 1236, забороняється перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення по захист в Україні. Інших документів чинне законодавство України не вимагає.
За умовами постанови 1236, забороняється перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення по захист в Україні. Інших документів чинне законодавство України не вимагає.
Пояснення: За умовами постанови 1236, забороняється перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи, довідки про звернення по захист в Україні. Інших документів чинне законодавство України не вимагає.
9/10
За чинними умовами карантину, зокрема, обмежується:
Відповідно до постанови 1236, у жовтій та червоній зонах забороняється проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів (окрім деяких винятків), водночас обмежень на пересування, відвідування приміщень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, відкритих судових засідань тощо карантинні умови не містять.
Відповідно до постанови 1236, у жовтій та червоній зонах забороняється проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів (окрім деяких винятків), водночас обмежень на пересування, відвідування приміщень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, відкритих судових засідань тощо карантинні умови не містять.
Відповідно до постанови 1236, у жовтій та червоній зонах забороняється проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів (окрім деяких винятків), водночас обмежень на пересування, відвідування приміщень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, відкритих судових засідань тощо карантинні умови не містять.
Відповідно до постанови 1236, у жовтій та червоній зонах забороняється проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів (окрім деяких винятків), водночас обмежень на пересування, відвідування приміщень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, відкритих судових засідань тощо карантинні умови не містять.
Пояснення: Відповідно до постанови 1236, у жовтій та червоній зонах забороняється проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних, наукових, освітніх, професійних тематичних та інших) заходів (окрім деяких винятків), водночас обмежень на пересування, відвідування приміщень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, відкритих судових засідань тощо карантинні умови не містять.
10/10
Карантинні обмеження, встановлені в Україні:
Карантинні обмеження постійно змінюються залежно від епідеміологічної ситуації в Україні й світі за допомогою внесення змін до відповідних постанов Кабінету Міністрів України.
Карантинні обмеження постійно змінюються залежно від епідеміологічної ситуації в Україні й світі за допомогою внесення змін до відповідних постанов Кабінету Міністрів України.
Карантинні обмеження постійно змінюються залежно від епідеміологічної ситуації в Україні й світі за допомогою внесення змін до відповідних постанов Кабінету Міністрів України.
Карантинні обмеження постійно змінюються залежно від епідеміологічної ситуації в Україні й світі за допомогою внесення змін до відповідних постанов Кабінету Міністрів України.
Пояснення: Карантинні обмеження постійно змінюються залежно від епідеміологічної ситуації в Україні й світі за допомогою внесення змін до відповідних постанов Кабінету Міністрів України.
Шкода!
Схоже, що ви свідомо нехтуєте встановленими правилами, наражаючи на небезпеку себе й оточення. Варто все ж таки ознайомитися з карантинними обмеженнями, адже їхнє порушення може призводити до відповідальності.
Трішки шкода
Ви трохи знаєте, що треба дотримуватись обмежень, але через брак часу або інші причини так і не з’ясували їхнього переліку. Щоб не потрапити в халепу, варто все ж таки ознайомитися з ними.
Додайте нюансів
Ви добре обізнані з карантинними обмеженнями, зокрема в роботі журналістів. Однак деякі моменти все ж таки пропустили.
Добре обізнані
Ви досконало знаєте весь перелік карантинних обмежень, схоже, що стежите за динамікою їхніх змін. Дуже добре, аби лише воно не заважало вашій журналістській діяльності!
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!