Журналісти з Полтави скаржаться, що міськрада надає неповні відповіді на запити
Редакція онлайн-медіа “Полтавщина” повідомила, що Полтавська міська рада надає їм неповні відповіді на інформаційні запити. Про це журналісти також поскаржилися регіональній представниці ІМІ Надії Кучер.
За словами медійників, міська влада надала їм неповні відповіді на три інформаційних запити, ще на один – відповіді не отримали зовсім.
Видання 10 березня опублікувало статтю “Два роки тому у Полтаві сформували продовольчий резерв вартістю 23 млн грн: яка його доля”, з якої стало відомо, що журналісти отримали неповні офіційні відповіді. Такі відповіді, на думку редакції, дають широкий простір для їхнього абсолютно різного трактування.
Щоб відстежити ситуацію щодо продовольчого резерву, у лютому 2024 року “Полтавщина” надіслала до міськради інформаційний запит.
“Нас цікавило, які продукти за два роки закуповували для продрезерву, чи видавалися товари з нього в цей період, скільки людей отримали допомогу, скільки залишилося продуктів у резерві та чи планується його оновлення. У відповідь ми отримали дві різні листи від двох різних структурних підрозділів виконкому”, – пише видання.
Управління адміністративних послуг Полтавської міськради 5 березня надало перелік товарів та повідомило, що управління передало “безповоротно та безоплатно з місцевого продовольчого резерву вищезазначені матеріальні цінності”.
Решти інформації з бодай мінімальною конкретикою Центр надання адміністративних послуг Полтавської міськради не надав, оскільки “вона відсутня у вигляді готового документа”.
8 березня додаткову відповідь надіслав департамент освіти Полтавської міськради й повідомив, що продовольчий резерв був переданий освітянам на зберігання й що решта інформації в них відсутня.
“До міськради залишається багато запитань. Враховуючи невдале спілкування методом інформаційних запитів, пропонуємо Катерині Ямщиковій та її заступникам публічно прокомунікувати питання наявності продрезерву, його роздачі та можливого оновлення”, – йдеться в публікації.
Крім того, “Полтавщина” скаржиться, що міська рада надала неповні відповіді на інші запити редакції:
- на прохання надати інформацію про власника малої архітектурної форми у вигляді вуличного годинника, яка розташована на Каштановій алеї, редакція отримала відписку;
- запит про технічну сіль, скерований редакцією в грудні минулого року, переспрямували до Управління житлово-комунального господарства Полтавської міськради, далі, за словами “Полтавщини”, три місяці тиші;
- запит щодо розрахунку очікуваної вартості дронів отримали через місяць, але без конкретики.
На ще один запит, у якому “Полтавщина” просила надати перелік адрес, де в Полтаві не працюють ліфти, відповіді не надали.
Представниця ІМІ звернулася до Полтавської міської ради з проханням пояснити ситуацію. Керівниця пресслужби Полтавської міськради Марина Сєрова відреагувала так:
“Якщо хтось із департаментів, управлінь та інших розпорядників вчасно не надає відповідь на письмовий інформаційний запит у визначений термін, прошу писати мені відразу”.
Секретарка Полтавської міськради Катерина Ямщикова пообіцяла, що невдовзі “Полтавщина” отримає відповідь на запит про ліфти, а також зазначила, що проконтролює кожен із запитів, на який редакція отримала неповну відповідь.
Help us be even more cool!