ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Зеленський вважає, що кінцевими бенефіціарами наших ЗМІ мають бути громадяни України

10.10.2019, 11:47
Фото – скриншот з відео Громадського
Фото – скриншот з відео Громадського

Президент України Володимир Зеленський вважає, що кінцевими бенефіціарами українських засобів масової інформації мають бути громадяни України. 

Про це він сказав 10 жовтня на пресмарафоні у відповідь на запитання журналіста “Нового времени” Івана Верстюка про функціонування ФОПів у сферах медіа, ІТ, маркетингу. 

“Я завжди говорив про засоби масової інформації, що вони повинні бути незалежними й українськими. От зараз ми говоримо про земельну реформу і кажемо: це ж наша земля, українська земля. Тому власниками повинні бути українці. Я згоден на 100%. <...> А чи ви не думаєте, що, якщо це українські ЗМІ, кінцевими бенефіціарами, якщо це юридична особа, повинні бути громадяни України? Можуть бути й іноземці: приїжджайте, міняйте паспорт, і тоді ви захищаєте інтереси України. Особливо в питанні інформаційної незалежності”, – сказав Президент.

На це журналіст Іван Верстюк йому відповів, що вважає за краще, аби медіа володіли громадяни Євросоюзу, ніж корумповані олігархи.

На думку експертки ІМІ Олени Голуб, громадянство власників ніяк не забезпечить захисту українських інтересів, проте це може посилити вплив на цих громадян.

Нагадаємо, у квітні 2019 року в інтерв’ю РБК-Україна Володимир Зеленський заявив, що хотів би максимально шукати західні інвестиції для інвестування в свободу слова.

“Але, в принципі, засоби масової інформації повинні бути максимально вільними. Єдине, я б дуже мріяв, так як ми з вами одного поля ягоди, скажімо так, з однієї ніші, я б дуже мріяв, щоб преса була незалежною економічно, комерційно. Щоб її не можна було проплачувати - статті, видання, програмки на телебаченні. Ми думаємо про це. Думаємо з хлопцями над законопроектом, щоб телебачення було вільне. Щоб вони знаходили не тільки гроші з ринку. Поки ринок у нас слабкий, немає рекламного ринку. Я б хотів максимально шукати західні інвестиції для інвестування в свободу слова”, - сказав він.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!