Збій у "Київстар": користувачі не можуть перейти на іншого оператора через нацроумінг
Абоненти "Київстар" не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг унаслідок збою, який нині ще триває. Так, проблема зі звʼязком вплинула і на інші сервіси, такі як нацроумінг.
Про це пише hromadske з посиланням на пресслужбу Мінцифри.
"Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів унаслідок загального технічного збою", – йдеться в повідомленні.
У міністерстві зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють усі спеціалісти компанії "Київстар", щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.
"Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтися від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком", – додали в Мінцифри.
Як повідомляв ІМІ, у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" зранку 12 грудня стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.
У компанії заявили, що фахівці працюють над усуненням проблем, через які зник зв'язок та інтернет.
Основною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарні телефони. Якщо вони недоступні, то можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери працюватимуть за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови під'єднання до Wi-Fi.
За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету в ДСНС рекомендують із дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкта, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.
Help us be even more cool!