Єврокомісія закликала соцмережі посилити боротьбу з фейками
Європейська комісія закликала технологічні компанії Facebook, Twitter, Google, Mozzila докласти більше зусиль для боротьби з фейками. Це особливо актуально під час пандемії коронавірусу. Про це повідомляє MediaSapiens із посиланням на Reuters.
Ще у 2018 році чотири корпорації – Google, Facebook, Mozilla і Twiter – створили єдиний кодекс для боротьби з фейками й заявили про свої наміри інвестувати кошти в розроблення сервісів для виявлення і блокування неправдивої інформації. Потім до кодексу приєдналися Microsoft та TikTok.
Однак у Європейській комісії зазначають, що кодекс має суттєві недоліки, які ускладнюють боротьбу з фейками. По-перше, немає єдиного визначення, що є фейком. Кожна компанія вирішує це самостійно. По-друге, кодекс ніяк не регулює застосування коду для боротьби з поширенням фейкової інформації.
Тому Європейська комісія закликала платформи стати прозорішими й активніше інформувати про боротьбу з неправдивою інформацією.
Крім того, в комісії нагадали, що зараз працюють над розробленням нового кодексу. Він має підвищити відповідальність соціальних мереж за контент на платформах.
Як повідомляв ІМІ, 8 вересня платформа TikTok приєдналася до Кодексу поведінки ЄС проти мови ненависті в інтернеті.
Help us be even more cool!