ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Єврокомісія почала розслідування проти Facebook через "можливу антиконкурентну поведінку"

04.06.2021, 16:18
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Європейська комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування щодо "можливої антиконкурентної поведінки" американської компанії Facebook. Про це йдеться на сайті Єврокомісії, повідомляють "Букви".

Брюссель має намір перевірити, чи порушує Facebook європейські правила конкуренції на ринку тематичної реклами, а також через службу онлайн-оголошень Facebook Marketplace (це платформа для користувачів соцмережі, де вони можуть купувати й продавати товари одне в одного).

"Соцмережею Facebook щомісяця користуються майже 3 млрд людей, і майже 7 млн компаній розміщують рекламу на Facebook. Компанія збирає величезні масиви даних про діяльність користувачів своєї соцмережі та за її межами, що надає їй можливість таргетувати рекламу на конкретні групи споживачів. Ми детально розглянемо, чи Facebook отримує неконкурентну перевагу від цих даних у секторі тематичних онлайн-оголошень, де люди щодня купують і продають товари й де Facebook конкурує з компаніями, від яких отримує дані. У сучасній цифровій економіці дані не мають використовуватися так, щоб це спотворювало конкуренцію", – наголошується в заяві віцепрезидентки Єврокомісії Маргрет Вестагер, яка відповідає за політику у сфері конкуренції.

У повідомленні зазначається, що компанії-конкуренти, рекламуючи свої послуги на Facebook, "можуть надавати йому комерційно цінні дані". Згодом Facebook може використовувати ці дані у власних цілях.

Згідно з попередніми оцінками Єврокомісії, Facebook може використовувати дані конкурентів на ринку онлайн-реклами, щоб забезпечити неконкурентну перевагу для Marketplace.

У зв’язку з цим Єврокомісія вивчить, як платформа Marketplace пов’язана із соцмережею Facebook, а також чи не дає це перевагу в залученні клієнтів.

У Єврокомісії уточнили, що аналогічне розслідування проти Facebook також запустило Управління з конкуренції і ринків Великої Британії (CMA).

"Європейська комісія прагнутиме до тісної співпраці з CMA в міру розвитку незалежних розслідувань", – сказано в повідомленні.

Тим часом у Facebook запевнили, що повністю співпрацюватимуть з розслідуваннями як у ЄС, так і у Великій Британії, "щоб продемонструвати, що вони марні", інформує агентство Reuters.

У компанії наполягають, що Marketplace працює "в умовах жорсткої конкуренції зі значною кількістю великих компаній".

Liked the article?
Help us be even more cool!