ЄС запровадив особливі правила модерації контенту для 19 інтернет-платформ
П’ять дочірніх компаній корпорації Alphabet, два підрозділи Meta Platforms, дві компанії у власності Microsoft, Twitter та AliExpress увійшли до списку 19 організацій, на які поширюються нові правила Європейського Союзу щодо модерації контенту в інтернеті.
Про це повідомив 25 квітня європейський комісар з питань внутрішнього ринку Тьєррі Бретон, пише Reuters.
Ці правила, відомі під назвою “Акт про цифрові послуги” (АЦП), вимагають, щоб компанії здійснювали управління ризиками, проводили зовнішні та незалежні перевірки, обмінювалися даними з державними органами й дослідниками та до серпня ухвалили певний кодекс ділової поведінки.
Серед цих 19 компаній, зокрема, Google Maps, Google Play, Google Search, Google Shopping і YouTube, Facebook та Instagram, торговельна платформа Amazon та App Store.
Також у списку є дві дочірні компанії Microsoft – Linkedin і Bing, – сервіс booking.com, Pinterest, Snapchat, TikTok, Twitter, Wikipedia, Zalando та AliExpress.
“Ми вважаємо, що ці 19 інтернет-платформ і пошуковиків набули систематичної актуальності та є особливо відповідальними за те, щоб мережа була безпечною”, – пояснив журналістам Бретон.
Ці компанії будуть зобов’язані докладати більше зусиль для боротьби з дезінформацією, краще захищати користувачів та пропонувати їм більше вибору, а також вживати активніших заходів для захисту дітей, інакше їм загрожуватимуть штрафи до 6% їхнього глобального прибутку.
Бретон зазначив, що наразі йде перевірка ще чотирьох-п’яти компаній, яка з’ясує, чи підпадають і вони під юрисдикцію АЦП. Відповідне рішення має бути ухвалене за кілька тижнів.
Зокрема, Бретон розкритикував систему модерації контенту на Facebook через роль цієї соцмережі у формуванні громадської думки щодо ключових питань.
“Тепер, коли Facebook офіційно став платформою-гігантом, Meta має ретельно переглянути цю систему та якнайшвидше виправити її проблемні місця”, – сказав посадовець.
Також Бретон приділив особливу увагу соцмережам Twitter і TikTok. “Я і моя команда відвідаємо штаб-квартиру Twitter у Сан-Франциско на запрошення Ілона Маска та проведемо стрес-тест”, – заявив він.
“Ми також маємо намір провести стрес-тест TikTok, де вже висловили зацікавленість. Тож я з нетерпінням чекаю на запрошення до штаб-квартири Bytedance і можливість отримати краще уявлення про походження TikTok”, – сказав Бретон.
Як повідомляв ІМІ, 23 квітня 2022 року Європейська Рада та Європейський парламент уклали угоду щодо закону про цифрові послуги (DSA), який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% її світового обігу за порушення правил.
Help us be even more cool!