ЄС посилив вимоги до контенту Facebook, Google і Twitter
Компаніям Facebook, Google і Twitter доведеться докласти більше зусиль для боротьби з незаконним контентом, інакше їм загрожуватимуть багатомільярдні штрафи в межах нового регуляторного закону Європейського Союзу, узгодженого 23 квітня.
Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на The Guardian.
Закон про цифрові послуги (DSA) дозволить оштрафувати компанію на суму до 6% її світового обороту за порушення правил – що становило б 7 мільярдів у разі власника Facebook, – тоді як повторні порушення можуть призвести до заборони вести бізнес у ЄС.
Нові правила набудуть чинності з 2024 року, і серед них є такі:
- заборона реклами, спрямованої на дітей або на основі конфіденційних даних, таких як релігія, стать, раса та політичні погляди;
- дозвіл урядам ЄС вимагати видалення незаконного вмісту, зокрема матеріалів, що пропагують тероризм, сексуальне насильство над дітьми, ворожі висловлювання та комерційне шахрайство;
- змусити платформи соцмереж дозволяти користувачам позначати незаконний вміст у "легкий та ефективний спосіб", щоб його можна було швидко видалити;
- інтернет-магазинам, таким як Amazon, знадобляться подібні системи для підозрілих товарів, таких як підроблені кросівки або небезпечні іграшки.
DSA складено на тлі політичних та регуляторних заходів проти онлайн-платформ у всьому світі. Угода була досягнута вранці 23 квітня після більш ніж 16-годинних перемовин між країнами-членами ЄС, Єврокомісією та Європарламентом. DSA є другою частиною плану очільника антимонопольного комітету ЄС Маргрете Вестагер щодо стримування американських технологічних гігантів.
Минулого місяця вона здобула підтримку з боку і парламенту щодо знакових правил, що називаються законом про цифрові ринки, які можуть змусити Google, Amazon, Apple, Meta і Microsoft змінити свою основну бізнес-практику в Європі.
"У нас є угода щодо DSA: закон про цифрові послуги гарантуватиме, що те, що є незаконним в автономному режимі, також розглядається як незаконне в інтернеті, – не як гасло, як реальність”, – написала Вестагер у твіттері.
Інші заходи в DSA вимагатимуть, щоб великі онлайн-платформи та онлайн – пошукові системи вживали конкретних заходів під час кризи. Вони були внесені в документ після вторгнення Росії в Україну та пов’язаної з цим дезінформації.
Компанії можуть бути змушені передати дані, пов’язані з їхніми алгоритмами, регуляторним органам та дослідникам. Компанії також оплачують щорічну комісію в розмірі до 0,05% річного доходу в усьому світі для покриття витрат на моніторинг їхнього дотримання.
Help us be even more cool!