Як локальним медіа продавати рекламу і конкурувати з телеграм-каналами: поради медіабази ІМІ

Валерій Гармаш. Фото – “Накипіло”
Рекламний ринок щодня стрімко змінюється. Соціальні мережі стали головною вітриною, а телеграм-канали конкурують з медіа. Як за таких умов локальним медіа заробляти, залучати рекламодавців та які формати й підходи реально працюють, розповів СЕО ГО “Має Сенс” Валерій Гармаш під час онлайн-тренінгу хабу Інституту масової інформації “Медіабаза Чернівці”.
Маркетинг і видимість
Експерт зазначає: конкуренція – це найкраще, що може статися. “Це не про боротьбу, а про пошук вашої власної сили. Коли ви дивитесь, що в когось є сильні, слабкі сторони, то ви можете зорієнтуватися, де ж ваша власна сила і з чим ви точно можете працювати”, – каже Валерій Гармаш.
Він додає, що під час конкуренції не варто демпінгувати, адже в такий спосіб ви шкодите не тільки собі, а й загалом рекламному ринку. Варто завжди працювати над покращенням якості надання своїх послуг та бути видимими для бізнесу.
“Ми обов’язково маємо тримати високий рівень продукту, який у нас є, або підвищувати якість. Маємо підсвічувати, що в нас якість продукту буде набагато вищою і вона буде працювати набагато краще”, – каже експерт.
Не варто забувати про маркетинг і видимість. Медіа мають заявляти у всіх своїх соцмережах про те, що в них працюють відділи продажів, вказувати, як звернутися щодо реклами та які послуги надають.
“Має бути заклик до дії: підпишіться на наші сторінки; якщо ви хочете опублікувати рекламу – зверніться до нашого рекламного відділу. Люди розглядають цю можливість, і, якщо вона їм не подобається, вони просто від неї відмовляються. А якщо подобається – вже мають можливість цим скористатися. Надайте спосіб, за яким це буде найлегше зробити: це може бути посилання, номер телефону, контактна інформація. Створіть умови, за яких люди зможуть до вас звернутися”, – резюмує Валерій Гармаш.
Бренд, довіра і висока якість послуг
Працюючи над розвитком рекламних послуг, варто дбати про власний бренд та довіру, яка має бути сильною стороною. Довіра до будь-якого телеграм-каналу буде меншою, ніж до сумлінного медіа, яке працює вже багато років. За словами Валерія Гармаша, медіа мають розповідати про себе та показувати свої сильні сторони. Також важливо, щоб рекламою в медіа займалася конкретна людина, відповідальна лише за рекламний напрям.
Щодо бізнесу, то він хоче отримати якісний сервіс.
“У нас уже давно так побудовано, що ми всі звикли до класного, якісного сервісу. Якісний сервіс кожного разу будується з погляду сприйняття інформації, яка дозволяє усвідомити, наскільки якісним буде той продукт, який ми отримуємо. Ми маємо усвідомити себе як сервісну компанію, яка має чітко, зрозуміло комунікувати свої послуги та якісно виконувати свою роботу, надавати повний спектр рекламних послуг. Отже, ми маємо спиратися на те, що медіа мають бути в класичній конкуренції якіснішими, ефективнішими, більш комунікаційними, вміти працювати з клієнтом на рівні якісного сервісу”, – зазначає Валерій Гармаш.
Формати, які можна запропонувати рекламодавцю:
- рубрики, серії постів;
- Stories+CTA;
- прямі ефіри, відеоогляди;
- афіші, гіди, інтерактиви.
За словами Валерія Гармаша, пріоритетними для локальних медіа мають бути пакетні пропозиції, які дозволяють робити те, що не має можливості робити більшість телеграм-каналів. Йдеться про мультиплатформність. Наприклад, вони не мають можливості зробити пакет, у якому будуть різні рекламні формати на сайті та сторінках медіа в різних соцмережах. Загалом медіа має запропонувати мінімум три готові пакети, чітко і лаконічно розповісти, що отримає бізнес, якщо придбає рекламу, також важливими є кейси, які вже спрацювали.
Help us be even more cool!