X Маска зніме заборону на платне розміщення політичної реклами
Соцмережа Х підтвердила, що зніме заборону на платне розміщення політичної реклами. Про це компанія заявила 29 серпня, повідомляє TechCrunch.
Цей крок компанія анонсувала раніше цього року, невдовзі після того, як власником соцмережі (раніше Twitter) став Ілон Маск. Попереднє керівництво компанії на чолі з Джеком Дорсі заборонило подібну рекламу 2019-го, заявивши, що “політичний розголос треба заробити, а не купувати”.
Х заявила, що почне дозволяти політичну рекламу, аргументувавши це своєю відданістю свободі слова.
“Насправді ж компанія, ймовірно, потребує грошей, адже її прибутки від реклами в США впали на 59% у порівнянні з попереднім роком, про що повідомляло в червні видання The New York Times”, – вважає видання.
В Х заявили, що до купленої політичної реклами в США застосовуватимуться певні правила, зокрема щодо поширення недостовірної або неточної інформації “з метою підваження суспільної довіри до виборів”.
“Теоретично це означає, що “вірусні” теорії змов на кшталт #sharpiegate чи #stopthesteal з часів попередніх виборів будуть протиправними. Втім, наразі незрозуміло, як саме Х боротиметься з подібною діяльністю”, – пише видання
Також компанія Х стверджує, що створить глобальний центр прозорості реклами, який буде доступний будь-кому, хто захоче залишити відгук про політичні дописи, які просуватиме платформа.
Окрім цього, Х зазначає, що запровадить “потужну” процедуру перевірки, щоб упевнитися, що свій контент рекламуватимуть лише гідні угруповання й кампанії. Подробиць про цю процедуру компанія не розкривала.
Як повідомляв ІМІ, у січні 2023 року компанія Twitter оголосила, що розширить типи політичної реклами, яку можна публікувати в соціальній мережі, що, вочевидь, скасує глобальну заборону на політичну рекламу, введену 2019 року.
У 2019 році Twitter заборонив контент, визначений як “такий, що містить згадки про кандидата, політичну партію, вибраного чи призначеного посадовця, вибори, референдум, підрахунок бюлетенів, законодавство, регулювання, наказ чи судове рішення”.
Заборона охоплювала широкий спектр матеріалів, зокрема рекламу, що закликає за когось голосувати, фінансово чи інформаційно підтримувати чи протидіяти будь-якому з перелічених вище видів політичного контенту.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!