Twitter розширить політичну рекламу
Компанія Twitter оголосила, що розширить типи політичної реклами, яку можна публікувати в соціальній мережі, що, вочевидь, скасує глобальну заборону на політичну рекламу, введену 2019 року.
Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Reuters.
Також компанія повідомила, що пом’якшить свою політику щодо “реклами на основі причини” в США. Тепер Twitter узгоджуватиме свою рекламну політику “з політикою телебачення та інших ЗМІ”.
Twitter заборонив політичну рекламу у 2019 році, після того як він та інші соціальні медіакомпанії, такі як Facebook, зіткнулись із широкою критикою за те, що дозволили поширювати дезінформацію про вибори на своїх платформах. Компанія також обмежила рекламу, пов’язану із соціальними справами.
Тоді ж колишній виконавчий директор Twitter Джек Дорсі написав, що його компанія вважає, “що охоплення політичних повідомлень слід заслужити, а не купити”.
Американський мільярдер Ілон Маск купив Twitter у жовтні 2022 року за $44 мільярди. Після цього він запровадив низку змін у компанії та звільнив велику кількість працівників.
Зокрема, Маск заявив, що відтепер голосувати за важливі зміни в політиці соцмережі зможуть лише власники платної підписки.
Help us be even more cool!