ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Видання "Сила правди" виграло суд щодо доступу до інформації

26.10.2020, 16:13
Фото – sylapravdy.com
Фото – sylapravdy.com

16 жовтня Волинський окружний адміністративний суд повністю задовольнив позов журналістки Центру журналістських розслідувань “Сила правди” Оксани Ковальчук (псевдонім Оксана Петрук) до державного підприємства “Городоцьке лісове господарство” в справі про доступ до публічної інформації. Про це повідомляє видання з посиланням на рішення суду.

Суд визнав протиправними дії держпідприємства щодо відмови в наданні журналістці публічної інформації на запит від 29.07.2020 та зобов’язав повторно розглянути запит і надати запитувану інформацію в повному обсязі.

У межах підготовки журналістського розслідування “Тіньовий автопарк головного лісівника Волині Олександра Кватирка” в липні цього року до ДП “Городоцьке лісове господарство” журналістка скерувала запит із проханням надати інформацію про те, коли, ким і за яку суму придбано авто Volkswagen Amarok, що перебуває у власності лісгоспу, скільки коштів щороку витрачає держпідприємство на його утримання і ремонт, хто має право користуватися транспортним засобом і хто є матеріально відповідальною особою.

Проте Городоцьке лісове господарство відмовилося надати цю інформацію. Журналістка оскаржила відмову в суді.

Держпідприємство намагалося переконати суд, що не може надати запитувану інформацію, бо жодним чином її не документує.

“Варто зазначити, що запитувана позивачем інформація не є публічною в розумінні ст. 1 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, оскільки не являється інформацією, яка створена в процесі виконання суб’єктом владних повноважень своїх обов’язків. Інформація, щодо якої позивачем подано запит, відповідачем не створювалась і не повинна була створюватись, оскільки обов’язок щодо її створення не передбачений чинним законодавством”, – йшлося у відгуку на позов.

Проте суд ухвалив рішення на користь журналістки.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!