Віталій Сич щодо пропозицій джинси: Звертаються регулярно, але в нас свої правила і своя репутація на ринку
До Медіадому NV звертаються люди, які пропонують розмістити рекламу або джинсу без належної позначки, але отримують відмови. Про це в інтерв'ю ІМІ розповів головний редактор Медіадому NV Віталій Сич.
“Вони звертаються регулярно, але в нас же є свої правила, своя репутація на ринку, і всі знають, хто бере без позначки, джинсу чи заказуху. Не секрет. І хто не бере. Якщо в нас є репутація, що ми відмовляли 120 тисяч разів, то, в принципі, вже і не так часто звертаються”, – зазначив Сич.
За його словами, схожі пропозиції надходять і від рекламодавців, але і вони отримують відмову.
“Ми негативно ставимося до такої практики. Мені здається, що одна з ознак незалежного медіа – це, окрім того, що воно незалежне від своїх власників, воно ще й незалежне від своїх рекламодавців. Зрозуміло, що на цьому просто заробити, але це дуже швидко розлітається ринком, і всі це знають. Мені здається, на цьому можна заробити тисячі доларів, але великі гроші можна заробити лише на репутації й охопленні”, – наголосив Віталій Сич.
Як повідомляв ІМІ, понад 20 співробітників Медіадому NV служать у Силах оборони України.
Help us be even more cool!