З початку повномасштабного вторгнення міські ради та обласні структури Вінниччини замовили інформаційних та рекламних послуг на майже 1,7 мільйона гривень — від публікацій у медіа до білбордів і соціальної реклами. Найбільшими замовниками стали Вінницька ОВА, Іллінецька та Вінницька міські ради. Про це повідомляє вінницьке видання “20 хвилин”.

За підрахунками журналістів видання, загалом по Вінниччині закупівель за кодом класифікації 79340000-9 – “Рекламні та маркетингові послуги” – закупили в період з 24 лютого 2022 до 3 вересня 2025 року на суму 11,4 мільйона гривень. Міські ради та їхні департаменти або управління, а також Вінницька обласна військова адміністрація та Вінницька обласна рада витратили за вказаний період 1,7 мільйона гривень. Це послуги з висвітлення чи розміщення інформації: інформування про діяльність у газетах, на радіо, у соціальних мережах та медіа. Також замовляють білборди, стенди та розміщення на них потрібної владі інформації або вітальних оголошень.

Суми закупівель за підрахунками медійників вийшли такими: Вінницька ОДА – 608 100 грн, Іллінецька міська рада – 277 228 грн, Вінницька міська рада – 180 700 грн, Вінницька обласна рада – 165 500 грн, Гайсинська міська рада – 109 440 грн, Ладижинська міська рада – 101 450 грн, Могилів-Подільська міська рада – 96 845 грн, Хмільницька міська рада – 93 246 грн, Козятинська міська рада – 91 728 грн, Барська міська рада – 34 445 грн, Погребищенська міська рада – 6900 грн, Бершадська міська рада – 5400 грн, Жмеринська міська рада – 4224 грн.

Колаж vn.20minut.ua

Вінницька ОВА замовила послуги з висвітлення своєї діяльності в друкованих медіа за 99 500 гривень. Перемогу здобула компанія ТОВ “Регіна ЛТД”, яка займається друком таких газет, як “33 канал”, “Молодіжна газета”, “Подільська радниця”. За кілька місяців ця компанія знову перемогла в тендері на 40 тисяч гривень для висвітлення діяльності органів виконавчої влади Вінницької ОВА.

Ладижинська міськрада замовила за 99 тис. грн послуги з підготовки та розміщення інформматеріалів на вебсайтах, у соцмережах та онлайн-медіа. Тут виграла тендер ФОП Світлана Пустовіт, креативна директорка та засновниця сайту i-vin.info.

Управління культури Іллінецької міської ради з початку повномасштабного вторгнення провело 46 тендерів, загальна сума яких становила 200 847 гривень. Переважно це були послуги з розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях, публікації в медіа.

Вінницька міська рада на закупівлю послуг соціальної реклами витратила 54 тис. грн. Вінницька обласна рада на інформування про діяльність в онлайн-медіа витратила 50 тис. грн. У цьому тендері перемогло ТОВ “Вінниця інфо”.

Як писав ІМІ, Вінницька міська рада передбачила у 2025 році фінансування комунальних медіа в розмірі понад 78 млн грн. 

Також ІМІ зазначав, що 2024 року, згідно з дослідженням ТІ, Вінниччина ввійшла до топтрійки областей за сумою витрат на рекламу.