ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Ведучі грузинського каналу "Руставі-2" зірвали випуск новин заявою про звільнення

21.08.2019, 10:04
Фото – radiosvoboda.org
Головний інформаційний випуск телекомпанії "Руставі-2" увечері у вівторок був перерваний після заяв у прямому ефірі його ведучих Діани Джоджуа і Михайла Сесіашвілі, що вони залишають канал, на якому працювали понад 10 років. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна. "Протягом усього цього часу ми були, криза була і компромісний тон, але у нас була територія свободи. Сьогодні її на "Руставі-2" немає, тому ми йдемо з телеканалу і продовжимо боротьбу за свободу. Зустрінемося в іншому просторі і на іншому каналі", – заявила Джоджуа. Після цієї заяви ведучих інформаційний випуск "Кур'єр" було перервано. Згодом новий генеральний директор "Руставі-2" Паата Салія повідомив на брифінгу про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії. Як повідомляв ІМІ, 20 серпня в Грузії з телеканалу "Руставі-2" звільнили ведучого Георгія Габунію, який у липні в ефірі своєї авторської програми облаяв російського президента Володимира Путіна.

Перші особи Грузії розцінили вчинок журналіста як “провокаційний акт” і “спробу дестабілізації”. Гендиректор “Руставі-2” Ніка Гварамія вибачився перед глядачами і обіцяв вжити заходів щодо автора монологу.

Спікер нижньої палати парламенту РФ В’ячеслав Володін заявив, що грузинський журналіст, який образив Путіна, має бути екстрадований до Росії і постати перед російським судом.

Габунію на два місяці відсторонили від роботи, однак керівництво телеканалу “Руставі-2” заявило, що звільняти його не буде.

 
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!