ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

В Україні із 16 січня вся реклама має бути державною мовою

14.01.2020, 10:27
Фото – dt.ua
Фото – dt.ua

В Україні із 16 січня вся реклама, зокрема й на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути лише державною мовою. Про це повідомляється на сайті Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Саме цього дня набувають чинності норми статті 32 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”. Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами. 

Водночас, уточнили в Нацраді, телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу.

У друкованих ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.

Також цим законом були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими визначено, що порушення вимог Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” щодо її застосування державної мови у сфері реклами призводять до накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинено вперше.

Як повідомляв ІМІ, 25 квітня 2019 року Верховна Рада України ухвалила в цілому Закон “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.

15 травня документ підписав Президент України Петро Порошенко.

16 травня текст закону опублікували в офіційному виданні Верховної Ради України “Голос України”.

16 липня 2019 року Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” набув чинності.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!