У найпопулярніших онлайн-медіа переважає чоловіча аудиторія – дослідження ІМІ
У 10 найпопулярніших українських онлайн-медіа переважає чоловіча аудиторія. Найактивнішою віковою групою є читачі віком від 55 років. Про це йдеться в дослідженні ІМІ за підсумками другого кварталу 2025 року, проведеного на основі показників платформи Similarweb.
Дослідники ІМІ зазначають, що в кожному найпопулярнішому онлайн-медіа чоловіча аудиторія значно переважає жіночу, цей показник сягає від 66% до 75%. У період аналізу найбільшу частину чоловічої аудиторії мало Новини.live (75%) та найближчу до показників гендерного балансу читачів – ТСН (66%). В інших популярних медіа цей показник має такі відсотки: “Українська правда” – 69%, УНІАН – 67,4%, “Цензор” – 66,2%, Oboz.ua – 72%, “Кореспондент” – 66,4%, “24 канал” – 71,5%, РБК-Україна – 70,5%, NV – 70,5%.
Ще одним цікавим маркером, на думку аналітиків ІМІ, є вік аудиторії – 55+ років. Згідно з дослідженням, в онлайн-медіа таблоїдного типу ця тенденція ще сильніша: УНІАН, Oboz.ua, ТСН, “24 канал” мають найбільшу частку читачів віком 65+. Аналітики МІ вважають, що такий показник свідчить про стабільне перенесення інформаційної активності з телебачення до онлайну серед старшого покоління (чоловіків), яке є ключовим споживачем новинного контенту, судячи з даних Similarweb.
Крім того, в досліджені йдеться про те, що такі медіа, як УП, NV, РБК-Україна, “Цензор”, мають збалансованішу вікову структуру, у них значно більша частка молодших вікових груп (25–44 роки) та більше міжнародної аудиторії (від 15% до 35%), це також є додатковим індикатором значення цих медіа для міжнародної комунікації. Їхній трафік більше формується завдяки прямим заходам і органічному пошуку. Такі видання, як ТСН, УНІАН, Oboz.ua, “24 канал”, фокусуються більше на старшій віковій групі, яка має пасивніше інформаційне споживання. Це видно за високим реферальним трафіком і переходами з пошукових систем.
Ознайомитися з повним рейтингом найпопулярніших онлайн-медіа можна за посиланням.
Як повідомляв ІМІ, SimilarWeb не є ідеальним інструментом для вимірювання популярності медіа, його дані можуть містити похибку. Про це йшлося в матеріалі Liga.net. Тож оцінювати відвідуваність сайту краще за кількістю унікальних користувачів. Проте цих даних відкриті ресурси не показують.
Help us be even more cool!