В ефірі британського телеканалу Channel 4 знищили картину Адольфа Гітлера, яку канал придбав раніше і надав можливість глядачам вирішити, чи варто телеведучому, коміку Джиммі Карру від неї позбавитися.

Про це повідомляє Суспільне з посиланням на NME.

Картину знищили у шоу “Джиммі Карр знищує мистецтво” (Jimmy Carr Destroys Art) у спеціальній установці з бензопилами. Суть шоу полягає в тому, що глядачам анонімно представляють твір мистецтва, а потім розповідають про його автора. Після чого, глядачі під час дебатів мають вирішити чи варто відділяти роботу від автора та проголосувати – знищити її чи не займати.

У цьому випуску присутні глядачі проголосували за руйнацію роботи.

Ще 13 жовтня видання The Guardian повідомляло, що Channel 4 придбав картину Адольфа Гітлера, щоб спалити її з вогнемета у прямому ефірі. Крім того, телеканал придбав роботи низки “проблемних” художників, у т.ч. Пабло Пікассо, а також засудженого педофіла Рольфа Харріса та сексуального насильника Еріка Гілла.

“У кожного твору мистецтва є свої прихильники. Наприклад, завжди знайдеться адвокат Гітлера. Хтось обовʼязково сперечатиметься не за Гітлера, а за те, що його моральні якості не повинні вирішувати, чи існуватиме твір мистецтва, чи ні”, – пояснював концепцію шоу програмний директор телеканалу Ієн Кац.

Однак глядачі незабаром почали висловлювати обурення у соціальних мережах, стверджуючи, що історичні твори мистецтва не повинні бути знищені за жодних обставин: “За словами самого Channel 4, ця програма – просто соціальний “експеримент”, зроблений для того, щоб викликати розмову і суперечки саме тому мистецтво не повинно знищуватися, як інакше ми можемо вести цю дискусію?”.

“Я бачив багато паскудних мистецьких виставок свого часу – але “Джиммі Карр знищує мистецтво” – це дійсно паскудство”, – написав мистецтвознавець і журналіст Вальдемар Янущак.

Як повідомляв ІМІ, у жовтні британський телеканал Channel 4 придбав картину Адольфа Гітлера і дозволив глядачам у студії вирішити, чи варто телеведучому, коміку Джиммі Карру спалити її з вогнемета.