Уряд вирішив виділити 25 млн грн на ТБ-рекламу вакцинації проти COVID-19

Кабінет Міністрів 6 жовтня схвалив постанову про виділення 25 млн грн з бюджету на підсилення інформаційної кампанії щодо вакцинації від COVID-19 на телебаченні.
Про це повідомляється на сайті Міністерство охорони здоров'я.
Ці кошти будуть передані в розпорядження Міністерству культури та інформаційної політики, а МОЗ координуватиме розробку самого контенту.
За словами міністра охорони здоров’я Віктора Ляшка, реклами в межах соціальної квоти недостатньо для масового інформування українців.
“Тому сьогодні ми інвестуємо в рекламу, аби ще раз пояснити та переконати українців захищати себе від коронавірусу саме завдяки вакцинації”, - сказав міністр.
За даними МОЗ, з березня по серпень 2021 року на телебаченні розміщено шість відеороликів з інформацією про вакцинацію від COVID-19 у межах соціальної квоти та партнерства. За даними Nielsen Ukraine, за цей час тема вакцинації охопила 19,3 млн або 71% ТВ-аудиторії українців старших 18 років.
Також МОЗ запустив кілька інформаційних кампаній з використанням зовнішньої реклами, розміщенням матеріалів у точка дотику з громадянами, онлайн-промо та партнерствами. Серед таких кампаній “Вакцинація — єдиний спосіб захистити себе від COVID-19” про етапність та принципи вакцинальної кампанії (весна 2021), “Захищені” з історіями людей, які вакцинувались (літо-осінь 2021) та “Час вакцинуватись” про центри масової вакцинації (літо 2021).
Help us be even more cool!