Українські медійники на Global media forum числами на своїх футболках розповіли про війну в Україні
Українські медійники прийшли на Global media forum (GMF) у футболках із цифрами, які розповідають про війну в Україні. Мета акції – привернути увагу світу до агресії російських окупантів щодо нашої країни.
Про це повідомила представниця ІМІ в Черкаській області Єлєна Щепак.
Global media forum відбувається в Бонні 17–18 червня.
Участь в акції взяли керівники дев'ятьох регіональних українських медіа: “Четверта влада”, “Полтавська хвиля”, “Варош”, “Краматорськ пост”, 18000, “Маяк”, “Зміст”, “Шпальта”, dev.ua.
Директорка видання “18000” Єлєна Щепак має напис про те, що 37 961 особа вважається зниклою безвісти через війну в Україні.
У коментарі ІМІ Віталій Улибін зазначив, що організатори GMF не запросили українців виступити на пленумі.
“Знайшлося місце для обговорень Навального і навіть місце в панелі для хороших білорусів і росіян. Відтак сьогодні вся наша команда українських журналістів буде доносити інформацію у будь-який доступний спосіб”, – написав Улибін.
Директорка з розвитку видання Varosh Ірина Совʼяк на своїй футболці написала “Росія вбила щонайменше 551 дитину в Україні”.
“Ми побачили, як мало уваги приділяється темі України під час обговорень на GMF. Точніше, ця тема майже відсутня, зокрема в таких специфічних обговореннях, як безпека журналістів, де українці могли б точно поділитися своїм досвідом роботи на фронті. Для нас зробити написи на футболках і проходити в них весь день – дуже швидкий, очевидний і водночас ненав'язливий спосіб нагадати про те, що війна в Україні досі триває”, – розповіла в коментарі ІМІ Ірина Совʼяк.
Вона наголосила: те, що війна триває довго, не причина, щоб знімати її обговорення з порядку денного.
Головна редакторка одеського медіа “Маяк” Таіна Федосеєва написала на футболці цифру 1395 – кількість повітряних тривог, що була оголошена в її рідному місті від початку повномасштабного вторгнення.
“І ця цифра зростає з кожним днем. Я хочу показати, що звук тривоги, який лунає на телефонах українських журналістів, – це не просто неприємний різкий звук, це знак того, що ти знову береш участь у страшній лотереї: ракета полетить у твоє місто чи в інше? Потрапить у твій дім, у дім твоїх рідних чи буде збита нашою ППО?” – розповіла Таіна Федосеєва.
Вона наголосила, що важливо показати, що ховається за цифрами на футболках.
“Для багатьох із нас вони особисті – “п'ять моїх друзів загинули на війні”, “один мій дім забрала Росія”. Це не про статистику і не про абстрактні історії, це про те, що відбувається з нами й з кожним з українців просто зараз”, – наголосила головна редакторка одеського медіа “Маяк”.
За даними ІМІ, під час війни в Україні загинули 82 медійники.
Help us be even more cool!