Україна в НАТО – політичне питання, але військова допомога необхідна – дослідження експертних публікацій у світових медіа
Переважна більшість експертних публікацій у провідних медіа США, Франції та Німеччини утверджує думку про необхідність військової допомоги Україні задля відновлення її територіальної цілісності.
Такими є результати дослідження громадської організації BRAND UKRAINE на основі аналізу 25 тематичних матеріалів у 13 провідних виданнях США, Франції та Німеччини, які вийшли в період з лютого до червня 2023 року включно.
Однак, йдеться в пресрелізі організації, формат військової підтримки не завжди прив’язується до повноцінного членства України в НАТО. У висвітленні різних експертних позицій у західних топмедіа не простежується чіткого тренду за або проти вступу України до альянсу. Очевидно, що рішення щодо членства України і НАТО лежить лише в політичній площині, йдеться у звіті організації.
“Для звіту “Тема вступу України до НАТО у західних медіа” були проаналізовані експертні статті, що присвячені питанню вступу України до Північноатлантичного альянсу. Наша команда брала до уваги публікації, в яких висловлені думки конкретних авторів: академіків, військових експертів, чинних і колишніх високопосадовців, редакторів видань. Ми свідомо не включали до аналізу новинні публікації, які базуються на думках політичних лідерів, оскільки вони насамперед відображають зміни в політичній кон'юнктурі, не приділяючи належної уваги глибинним причинам тих чи інших позицій”, – розповіла керівниця аналітичного відділу BRAND UKRAINE Тамара Новосельська.
Завданням аналізу було зробити мапінг різновекторних позицій щодо вступу України до НАТО в експертних колах: які аргументи наводять прихильники та противники цієї ідеї, які існують стереотипи, занепокоєння та очікування. За результатами аналізу, можна виокремити такі ключові спостереження:
1. Прихильники швидкого вступу України до НАТО переконані, що без цього кроку неможливо гарантувати справжню безпеку в Європі.
2. Противники приєднання України до альянсу в найближчій перспективі схиляються до “стратегії дикобраза”, вважаючи, що розширення НАТО сприятиме ескалації війни та гратиме на руку російській дезінформаційній політиці.
3. У питанні перспектив членства України в НАТО експерти приділяють велику увагу історії трикутника відносин “Україна – НАТО – Росія”.
Для звіту “Тема вступу України до НАТО у західних медіа” були відібрані такі видання: The Washington Post (США), The New York Times (США), New York Post (США), The Economist (США), Politico (США), Business Insider (США), Foreign Policy (США), Polygraph (США), CNN (США), Le Figaro (Франція), Le Monde (Франція), Merkur (Німеччина), Focus (Німеччина). Їхня сукупна аудиторія сягає 1,5 мільярда читачів на місяць.
Детальніше ознайомитися зі звітом можна тут.
BRAND UKRAINE – громадська організація, яка допомагає розвивати сильний і сталий бренд України у світі, формувати її позитивний імідж та суб’єктність шляхом розроблення lovemark проєктів та кампаній, цифрових рішень та аналітичних продуктів.
Help us be even more cool!