IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

9

56

3

15

“Український тиждень” з’ясував, що його наклад скуповували представники UMH Бориса Ложкіна

Часопис “Український тиждень” заявляє, що представники UMH Бориса Ложкіна скуповують наклад «Українського тижня» і перешкоджають його розповсюдженню.

Видання з’ясувало, що №36 «Українського тижня» 7 вересня викуповували у реалізаторів представники UMH Group, що належить Борису Ложкіну. Дистрибуторські структури УМХ взагалі досі не розпочали продаж останнього числа журналу.

Працівники точок роздрібної мережі розповсюдження періодики в метрополітені повідомили, що масово скуповували примірники №36 Тижня «ті самі люди, що постачають журнал «Корреспондент». Як відомо, «Корреспондент» де-юре перебуває у власності Петра Порошенка, але де-факто управління виданням здійснюють структури Українського Медіа Холдингу(UMHGroup).

Також видання дізналося, що деякі дистрибуторські мережі взагалі не розпочинали продажу №36 «Українського тижня». Зокрема, представники ТОВ «Преса Трейд» (Київ, мережа розповсюдження у супермаркетах) повідомили, що не змогли розпочати реалізацію журналу з «технічних причин», хоча інша періодика в їхній мережі з’явилася вчасно. Працівники фірми «Твоя Преса» (Харків) стверджують, що «номер не вийшов», хоча наклад для харківських реалізаторів також надійшов у належні терміни. Читачі з Одеси повідомляють, що свіжого числа «Українського тижня» немає й у місцевій мережі «Горпресса». Усі згадані дистрибутори контролюють структури UMHGroupБориса Ложкіна.

Видання нагадує, що обкладинка журналу й одна з ключових статей №36 «Українського тижня» присвячені темі маніпуляції в українських ЗМІ та монополізації медіа-ринку. На обкладинці зображені: Віктор Янукович, Дмитро Фірташ, Рінат Ахметов, Петро Порошенко та Борис Ложкін. Про компанію останнього також ідеться у статті «Хто створив маніпулятивну систему ЗМІ».

Ще Новини