ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У США стримінгові платформи вперше обігнали кабельне й ефірне ТБ за популярністю

18.06.2025, 12:00
Фото – ipkey.com.ua

У США вперше за чотири роки щомісячного моніторингу американського ринку телебачення від компанії Nielsen стримінгові платформи перевищили сумарний рівень популярності кабельного й ефірного телебачення, повідомляє The Hollywood Reporter.

Оцінювання за травень 2025 року показало, що на стримінг припадають 44,8% часу, який американські глядачі проводять за телевізором, – це більше, ніж сумарний показник кабельного й ефірного ТБ (44,2%, з яких 24,1% припадає на кабельне, 20,1% – на ефірне). Решту становлять інші види використання телеекрана: відеоігри, перегляд матеріалів з фізичних носіїв або “за запитом” (on-demand).

20% всього часу, витраченого американцями на перегляд ТБ, припадає на YouTube і Netflix – найбільші стримінгові платформи, які самі по собі майже обігнали популярність ефірного телебачення.

Для порівняння: перша хвиля моніторингу Nielsen, яка відбулася в травні 2021 року, показала, що на стримінг припадають 26% усього використання телевізорів, на кабельне ТБ – 39%, на ефірне – 25%.

“Показово, що ця переломна точка збіглася з четвертою річницею моніторингу Nielsen, який став золотим стандартом вимірювання показників стримінгового ТБ. Це також заслуга медіакомпаній, які швидко пристосували свої стратегії мовлення, щоб зустріти своїх глядачів, де б ті не дивилися телебачення, – на стримінгових чи лінійних платформах”, – заявив генеральний директор Nielsen Картік Рао.

За чотири роки з першої хвилі моніторингу частка стримінгу у використанні телевізорів зросла на 71%; водночас популярність кабельного ТБ впала на 39%, а ефірного – на 21%. Показник інших видів використання коливався в межах кількох десятих відсотка, але загалом залишався сталим – 10–11%.

Станом на травень (період звітування Nielsen тривав із 28 квітня до 25 травня) YouTube четвертий місяць поспіль побив свій рекорд популярності, досягнувши відмітки 12,5%. На три найпопулярніші канали безоплатного стримінгового телебачення з рекламою  (Roku, Tubi і Pluto) разом припало 5,7% використання телевізорів, причому сумарна частка Roku i Tubi становить 4,7%, а на Pluto припав 1%. Найпопулярнішою програмою в травні стала “Ти” від Netflix – 4 мільярди хвилин перегляду.

Як повідомляв ІМІ, американці дедалі частіше дізнаються новини з подкастів і менше з традиційних медіа, такими є результати звіту про цифрові новини від Інституту дослідження журналістики Reuters, складеному на основі онлайн-опитування майже 100 тисяч людей у 48 країнах, включно зі США.

Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук

Liked the article?
Help us be even more cool!