ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У сюжетах програми "Гроші" щодо Барни було порушено професійні стандарти журналістики – Незалежна медійна рада

27.06.2019, 14:25
Фото – glavcom.ua
Незалежна медійна рада (НМР) дійшла висновку, що в сюжетах програми "Гроші" телеканалу "1+1" стосовно народного депутата Олега Барни було допущено порушення професійних стандартів журналістики. Про це повідомляє "Детектор медіа". Відповідний висновок НМР поширила 27 червня. До Незалежної медійної ради 6 листопада 2018 року надійшло звернення Олега Барни щодо недотримання стандартів журналістської етики, медійного законодавства та міжнародних стандартів висвітлення інформації в медіа журналістом Ігорем Колтуновим і телеканалом "1+1". У сюжеті "Чи легко розвести депутатів на гроші?" від 6 вересня 2018 року в ефірі програми "Гроші" обговорювалися афери з телефонними номерами народних депутатів. Зокрема, журналісти писали депутатам смс-повідомлення від імені народного депутата Ігоря Кононенка із проханням проголосувати за певний законопроект за 50 тис. доларів. У сюжеті показано листування з Олегом Барною, нібито останній для цього був готовий поміняти квитки з форуму в Польщі, з чого журналісти роблять висновок: "50 000 доларів – і ти керуєш депутатом". Зазначається, що в сюжеті "Олег Барна зрозумів, що його “розвели” від 13 вересня 2018 року програми "Гроші" журналіст Колтунов розповідав, що після сюжету народний депутат намагався врятувати залишки репутації та просив право на відповідь, однак відмовився від цього права у форматі інтерв’ю. Окрім того, журналіст Ігор Колтунов стверджує, що Олег Барна голосував 22 рази в той час, коли мав перебувати в Польщі (тобто 6 вересня 2018 року). У Незалежній медійній раді повідомили, що предметом розгляду справи були частина 2 статті 6, пункт "в" частини 1 статті 59 та пункти "б" і "ґ" частини 1 статті 60 Закону України "Про телебачення і радіомовлення". "З огляду на типовість для українського медійного поля описаної проблеми, при вирішенні справи в першу чергу враховувався не інтерес Олега Барни, а суспільна значущість проблеми порушення стандартів журналістської етики. Аналізуючи зазначені вище сюжети, Незалежна медійна рада вбачає, що подана в них інформація не відповідає стандартам достовірності та збалансованості. Тож Незалежна медійна рада дійшла висновку, що в сюжетах програми "Гроші" телеканалу "1+1" стосовно Олега Барни було допущено порушення професійних стандартів журналістики, відображених у статті 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", – йдеться в повідомленні. Із повним текстом висновку можна ознайомитися тут. Як повідомляв ІМІ, 2 жовтня народний депутат від фракції “Блок Петра Порошенка” Олег Барна обматюкав журналіста програми “Гроші” каналу “1+1” Ігоря Колтунова після запитання, чому він тричі кнопкодавив під час голосування в парламенті. 2 жовтня 2018 року Олег Барна попросив голову Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторію Сюмар позбавити парламентської акредитації журналіста програми “Гроші” “1+1” Ігоря Колтунова. 3 жовтня свою поведінку Барна пояснив тим, що в такий спосіб переадресував свою лайку власнику медіахолдингу “1+1 медіа” Ігорю Коломойському. 3 жовтня голова комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар вибачилася за нардепа від БПП Олега Барну.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!