У першому кварталі мовному омбудсмену найчастіше скаржилися на російську у сфері обслуговування
За перший квартал 2025 року уповноважений із захисту державної мови отримав 307 скарг щодо порушення мовних прав у сфері обслуговування, що становить 48% усіх звернень. Про це повідомляється на Facebook-сторінці уповноваженого із захисту державної мови.
Найбільша кількість порушень стосувалась інтернет-представництв – 175 порушень. Йдеться про відсутність українськомовної версії вебсайтів або завантаження за замовчуванням версії недержавною мовою за наявності українськомовної. 104 звернення про порушення стосувалися надання послуг, і 28 – щодо інформації про товари та послуги.
Як повідомляв ІМІ, у першому кварталі 2025 року уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь отримав 646 скарг щодо порушення Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”. Найбільше порушень зафіксовано в Києві та містах-мільйонниках – Одесі, Харкові та Дніпрі.
У 2024 році на адресу Тараса Кременя надійшло 2314 звернень громадян про порушення Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”. Це на 37% менше, ніж у 2023 (3692), і на 19% менше, ніж у 2022 (2846) роках.
Help us be even more cool!