ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Києві змінили правила розміщення вивісок на фасадах будинків

Київська міська рада змінила правила розміщення вивісок на фасадах будинків. Таке рішення міськрада ухвалила 14 грудня під час пленарного засідання, повідомляється на сайті міської ради.

Прийнятими змінами було: введено введено вимогу до відстані між вивісками для одного власника (10 м), а також вимогу до відстані між кронштейнами в залежності від форматних зон; уточнено площі вивісок у залежності від форматних зон; додано нові типи вивісок (маркіза, інформаційна табличка); запроваджено зміни у процедурі оформлення вивісок; введено нову форму повідомлення про відповідність вивіски вимогам; у 5 разів підвищено відповідальність за повторне самовільне розміщення вивіски.

У міськраді зазначають, що вимога до відстані між вивісками для одного власника раніше не діяла, що дозволяло власникам розміщувати будь-яку кількість конструкцій на фасаді свого закладу.

Крім того, змінами визначено, що розміщення вивісок на фасадах будівель-об’єктів культурної спадщини допускається лише у вигляді конструкцій, що складаються з окремих літер і не мають пласкої основи, кронштейнів чи маркіз.

Також в оновленому Порядку розміщення вивісок додано можливість розміщення комерційного найменування на вивісці. “Це дозволить бізнесу, який перебуває на етапі реєстрації своєї торгової марки та не має юридичної можливості відобразити її на вивісці, натомість розмістити комерційне найменування свого закладу”, - зазначає міська рада. 

Крім того, запроваджено новий тип вивіски у вигляді інформаційної таблички, який не потребує подачі повідомлення. Це конструкція площею 0,3 кв. м і на ній має бути відображене повне найменування юридичної особи та графік роботи закладу. 

За словами начальниці Управління з реклами Оксани Поліщук, нововведення спрямовані на удосконалення процедури оформлення вивісок, збереження історичного середовища міста та забезпечення комфорту киян.

Оновлений Порядок набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення на сайті Київської міської ради.

Liked the article?
Help us be even more cool!