ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У грудні рекламодавці зменшили витрати на Twitter на 71%. І все через Маска

25.01.2023, 17:16
Фото – REUTERS / Dado Ruvic
Фото – REUTERS / Dado Ruvic

У грудні інвестиції рекламодавців у Twitter упали на 71%. Рекламодавці зменшили свої витрати на цю соцмережу після того, як її очолив Ілон Маск. Про це повідомляє Reuters із посиланням на дані дослідницької компанії Standard Media Index (SMI).

Свіжі дані були оприлюдненні на тлі намагань Twitter зупинити відтік рекламодавців. Соцмережа запровадила низку ініціатив, щоб заохотити рекламодавців повернутися, пропонуючи безкоштовне розміщення деякої реклами, скасувавши заборону на політичну рекламу та давши компаніям більше влади над розташуванням їхньої реклами.

За даними SMI, у листопаді 2022 року інвестиції компаній у рекламу у Twitter впали на 55% порівняно з 2021 роком, незважаючи на те що зазвичай у ці місяці бренди купують рекламу активніше, щоб розкрутити свій продукт у передріздвяний сезон.

Наразі Twitter не відповів на прохання Reuters прокоментувати ці новини.

Як свідчать дані іншої дослідницької групи – Pathmatics, – більшість компаній припинили інвестувати у Twitter у листопаді, коли Маск відновив заблоковані акаунти й запровадив платну верифікацію облікових записів, через що шахраї почали вдавати із себе корпорації. 

За даними Pathmatics, з тридцятки топрекламодавців Twitter 14 припинили розміщувати рекламу в соцмережі взагалі після того, як Маск очолив компанію.

У листопаді Маск висловився щодо проблеми компаній, які припиняють купувати рекламу на платформі, під час заходу у Twitter Spaces, і заявив, що з розумінням ставиться до бажання рекламодавців “зачекати хвилинку”.

Приблизно водночас Маск звинуватив активістські групи в тиску на рекламодавців і закликах прибрати свою рекламу із соцмережі. Продаж реклами становить близько 90% прибутку Twitter.

Прибуток Twitter за четвертий квартал упав приблизно на 35% у порівнянні з попереднім роком через погіршення ситуації з рекламою, повідомляє технологічне видання “Information”, посилаючись на слова посадовця з питань реклами у Twitter, сказані на зустрічі колективу компанії минулого тижня.

Як повідомляв ІМІ, користувачі Twitter проголосували за відставку Ілона Маска з посади СЕО компанії. У ніч на 19 грудня 2022 року Маск запустив голосування із запитанням, чи має він залишити пост очільника компанії. “Я дотримуватимуся результатів цього опитування”, – пообіцяв Маск. 

Звільнення Маска з посади гендиректора Twitter підтримали 57,5% користувачів, що проголосували. В опитуванні взяли участь 17,5 млн користувачів соцмережі.

Після голосування Ілон Маск заявив, що залишить посаду голови компанії, коли знайде заміну.

Liked the article?
Help us be even more cool!