У Google з'явилися дві нові функції зі штучним інтелектом

Компанія Google, що належить Alphabet, заявила про запуск двох нових функцій на основі штучного інтелекту (ШІ) для рекламодавців, передає Укрінформ із посиланням на Reuters.
У компанії заявили, що одна з нових функцій, яка називається Demand Gen, використовуватиме штучний інтелект для розміщення фото- та відеореклами рекламодавця на кількох платформах Google, таких як Gmail та канал у YouTube.
Штучний інтелект позбавить рекламодавців необхідності думати про те, де вони мають розміщувати свою рекламу.
Друга нова функція використовуватиме штучний інтелект для пошуку найкращих місць розміщення реклами для збільшення кількості переглядів відеореклами бренду.
У компанії заявили, що бренди отримали в середньому на 40% більше переглядів відео за допомогою нового інструменту.
На думку Google, використовуючи штучний інтелект, щоб усунути частину "важкої роботи" для рекламодавців, бренди зможуть більше зосередитися на своїй маркетинговій стратегії.
Як повідомляв ІМІ, 9 червня 2023 року сотні вірян прийшли на церковну службу, згенеровану ChatGPT.
Help us be even more cool!