У Чернівцях перероблять нову бренд-концепцію, в якій використали російський шрифт
У Чернівцях перероблять нову бренд-концепцію, в якій використали російський шрифт. Концепцію презентували лише 17 липня, а 18 липня стало відомо про використання під час її підготовки російського шрифту, повідомляє регіональна представниця Інституту масової інформації.
Презентовану в Чернівцях 17 липня нову бренд-концепцію міста реалізували за підтримки європейських партнерів, яка має на меті зробити місто привабливішим.
“Нова концепція відображає все культурне багатство Чернівців, пронизуючи його сучасним духом інновацій та розвитку”, – йдеться на сайті Чернівецької міської ради.
Та вже 18 липня дизайнер Богдан Загарія на своїй сторінці в Instagram звернув увагу, що в концепції використано шрифт російського автора Алекса Слобженінова.
“Хто відповідає за контроль авторських прав, перевірки інформації зі сторони замовника? Як агенція, яка спеціалізується на брендуванні міста, може собі дозволити не провести той самий фактчекінг, який проведе вам будь-який дизайнер-джун і це є абсолютною базою в розробці подібних проєктів? Які подальші дії і як ви будете повертати собі репутацію за таку халатність?” – зазначив у дописі Загарія.
У коментарі представниці ІМІ керівник OCB Agency Кирило Онацький розповів, що ліцензію шрифту для концепту було куплено в студії Pangram Pangram Foundry з Монреаля.
“Наші дизайнери не знали, чи працюють в компанії росіяни. Зараз ми детально вивчаємо це питання та вже працюємо над іншими варіантами шрифтів. Уже найближчим часом нові варіанти будуть запропоновані замовникам. Також хочу зазначити, що дана робота ще не була офіційно затверджена та передана замовникам. Тож дану ситуацію виправимо якомога швидше”, – сказав Онацький.
Help us be even more cool!